۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۲۰۴۸۴
به مدت پنج روز؛

«کوخ نشينان» به مهماني مجلس شوراي اسلامي مي‌روند

مجموعه نمايشگاهي کوخ نشينان به همت و تلاش گروه جهادي حضرت ولي عصر (عج) و هسته توانمندسازي حرکت‌هاي جهادي از ۴ بهمن به مدت پنج روز در مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود.
«کوخ نشينان» به مهماني مجلس شوراي اسلامي مي‌روند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، مجموعه نمايشگاهي کوخ نشينان به همت و تلاش گروه جهادي حضرت ولي عصر (عج) و هسته توانمندسازي حرکت‌هاي جهادي از ۴ بهمن به مدت پنج روز در مجلس شوراي اسلامي برگزار مي‌شود.


اين نمايشگاه در آستانه تصويب لايحه بودجه سال آتي در مجلس شوراي اسلامي و با هدف افزايش توجه نمايندگان ملت و مسئولين نظام به مناطق محروم و وضعيت ولي نعمتان انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود.


هدف از برگزاري اين نمايشگاه بيان حکايتي است از مشکلات و محروميت‌هاي مردم صبور و غيور استان چهارمحال بختياري که در مناطقي سرشار از استعداد، اما محروم زندگي مي‌کنند. روستا‌ها و مناطقي مانند کوهرنگ، بازفت، لردگان و ميانکوه و... که به جرات مي‌توان گفت هنوز از امکانات اوليه زندگي نيز برخوردار نيستند.


مجموعه نمايشگاهي کوخ نشينان درد دل مردمي را نشان مي‌دهد که باتمام محروميت‌ها دست از آرمانهاي انقلاب بر نداشته‌اند و‌‌ همان طور که امام امت فرموده بود تا آخر خط به پاي آن ايستاده‌اند، که شهداي‌شان گواهي است بر اين مدعا.

انتهاي پيام/1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۳:۵۲

27 Dec 2019