۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۵۴۳۴
مدير کميته امداد امام خميني (ره )شهرستان بن خبر داد:

دوره آموزشي مهارت‌هاي زندگي براي مدجويان در بن برگزار شد

مدير کميته امداد امام خميني (ره ) شهرستان بن از برگزاري دوره آموزشي مهارت‌هاي زندگي در اين شهرستان خبر داد.
دوره آموزشي مهارت‌هاي زندگي براي مدجويان در بن برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز ابراهيم بهداروند مدير کميته امداد شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، اظهار کرد: حوزه حمايت با همکاري واحد فرهنگي در راستاي بالا بردن سطح آگاهي و ارتفاع فکري و فرهنگي خانواده‌ها اقدام به برگزاري دوره آموزشي مهارت‌هاي زندگي در غالب سبک زندگي ايران - همسر داري – تشويق و ترغيب به فرزندآوري زوج‌هاي جوان و شرکت همه‌جانبه در برنامه مذهبي و اجتماعي نموده است.

بهداروند افزود: اين دوره‌ها در ۴ منطقه بخش شيدا – بخش مرکزي بن و مرکز نيکوکاري شيخ شبان و روستاي آزادگان نبرگزار وهنوز ادامه دارد.

مدير کميته امداد امام خميي (ره) شهرستان بن از برگزاري کارگاه آموزشي طرح نشست نماز خبر داد و گفت: درهمين جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارشناس محترم خانوده براي نو عروسان در کارگاه‌هاي آموزشي برگزار شده است.

وي خاطرنشان كرد: از جمله موضوعات مطرح شده در اين دوره‌ها شامل تشويق و ترغيب جوانان به ازدواج آسان با حداقل مهريه به پيروي از سنت و سيره پاک نبوي، انتخاب، است.

مدير کميته امداد امام خميي (ره) شهرستان بن گفت: مهارت‌هاي اساسي زندگي اجتماعي، آنگونه كه از اسمش پيدا است، مجموعه مهارت‌هاي لازمي است كه مي‌تواند يك فرد را در ساختن يك زندگي سالم، هدف‌دار و مؤثر ياري نمايد به طوريكه با كسب و بكار‌گيري اين مهارت‌ها، توانايي فرد براي سازگاري با محيط پيرامون را افزايش داده و در پي آن شاهد رفتار‌هاي مثبت و سازنده در حوزه زندگي خود و ديگران خواهد بود.

بهداروند برگزاري دوره‌هاي مهارت‌هاي زندگي را براي مددجويان و خانواده‌هاي آنها ضروري دانست و خواستار اجراي دوره آموزشي مهارت‌هاي اساسي زندگي براي کارکنان شاغل نيز شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۱:۲۵

27 Dec 2019