۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۰۲۸۴
عبدالله روا در گفتگو با جهانبین نیوز:

خدمت در اردوهای جهادی مقدس است/جهادگرها ریاکار نیستند آن ها با تمام حس و قلبشان کار می کنند

شاعر و مجری برنامه های صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیجیان و کسانی که خودشان به اردو های جهادی می روند و با تمام حس و قلبشان کار می کنند و مانند خیلی از آدم ها ی جامعه که تنها شعار می دهند ریاکار نیستند.
خدمت در اردوهای جهادی مقدس است/جهادگرها ریاکار نیستند آن ها با تمام حس و قلبشان کار می کنند
عبدالله روا شاعر و مجری برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز  اظهار کرد: همه کسانی که به اردوهای جهادی راه پیدا می کنند می توانند در این روز و روزگاری که اکثر آدم ها ریاکار هستند و وانمود به خوب بودن می کنند می توانند با تمام قلب و حسشان خدمت کنند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای جهادی کار مقدسی است تصریح کرد: بسیجیان خودجوش و بدون هیچ ادعایی به اردوهای جهادی می روند و کار انجام می دهند.

روا ادامه داد: کار اردوهای جهادی مقدس است و باعث سربلندی و نفس کشیدن در هوایی است که چنین افرادی در همان هوا نفس می کشند.

وی اذعان داشت: اردوهای جهادی در ظاهر مدل خیلی کوچکی است اما برای کسانی که در این کشور مسئولیتی دارند می تواند برای آن ها یک مرور باشد که چطور می توان یک کار را به بهترین نحو ممکن انجام داد.

گفتنی است؛ عبدالله روا (زادهٔ ۵ اسفند ۱۳۶۴ در بروجن)، شاعر و مجری برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. وی دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه اصفهان و کارشناس ارشد ادبیات از دانشگاه شهید بهشتی است. وی ابتدا در شبکه استانی جهان‌بین و سپس در مرکز رادیویی استان چهارمحال و بختیاری به اجرای برنامه پرداخت و در سال ۱۳۹۱ با اجرای برنامه «شیش‌تاییا» از شبکه دو وارد صدا و سیما شد.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۲۹

27 Dec 2019