۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۲۱۲۹۴
رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان:

نظارت بر مواد غذايي جهت رفاه حال مسافرين نوروزي در استان چهارمحال و بختياري

رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: به منظورارتقاي سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزي به منظور پيشگيري از شيوع بيماريهاي مرتبط با مواد غذايي نظارت ويژه اي بر مراكز تهيه ، توزيع و فروش مواد غذايي و اماكن عمومي و بين راهي انجام مي شود.
نظارت بر مواد غذايي جهت رفاه حال مسافرين نوروزي در استان چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، مرتضي هاشم‌زاده، رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني چهارمحال و بختياري با اشاره به فعاليت هاي مختلف اين دانشگاه در ايام نوروز اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکي استان از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردين ۹۴ به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات درماني و بهداشتي به مردم استان و مسافرين نوروزي مي باشد.

وي گفت: با افزايش چشمگير بار ترافيكي در جاده‌هاي استان، پيش بيني تمهيدات لازم براي پاسخگويي به حوادث ترافيكي صورت گرفته است.
هاشم زاده، از استقرار اتوبوس آمبولانس مركز مديرت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان جهت امداد رساني به حوادث پرتلفات ترافيكي در مبادي وروي يا خروجي شهر خبر داد و افزود: طرح امداد نوروزي همزمان با سراسر كشوردر چهارمحال و بختياري آغاز و تا روز شنبه ۱۵ فروردين ماه سال ۹۴ ادامه مي‌يابد.

وي تصريح كرد: همچنين به منظور اطلاع رساني و سرعت دهي در امر امداد رساني و افزايش امنيت خاطر مسافرين آمبولانس‌هاي اورژانس پيش بيمارستاني از ساعت ۸ صبح لغايت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ لغايت ۲۰ در حاشيه جاده‌ها به صورت پر رنگ مستقر خواهند شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني چهارمحال و بختياري ادامه داد: با توجه به در اولويت بودن بحث اورژانس‌هاي بيمارستاني و تاكيدات وزارت در اين خصوص ، نظارت از اورژانس‌هاي بيمارستان‌ها توسط رياست و معاونين دانشگاه با تاكيد بيشتري نسبت به بقيه قسمت‌ها انجام خواهد شد.

وي گفت: به منظور جلوگيري از ايجاد هرگونه خلاء ‌در ارائه خدمات تخصصي، تامين نيروي انساني، كادر درماني كافي، هماهنگي و برنامه ريزي دقيق اعطاي مرخصي به پرسنل بخصوص نيروهاي متخصص صورت گرفته است.

هاشم زاده، پي گيري و تعامل با ارگان‌هاي دخيل همچون پليس راه، هلال احمر، سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و بررسي اماكن پر تردد براي امداد رساني به موقع به مصدومين حوادث احتمالي را از ديگر تمهيدات انديشيده شده عنوان كرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني چهارمحال و بختياري بيان کرد: به منظورارتقاي سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزي به منظور پيشگيري از شيوع بيماريهاي مرتبط با مواد غذايي نظارت ويژه اي بر مراكز تهيه ، توزيع و فروش مواد غذايي و اماكن عمومي و بين راهي انجام مي شود.

هاشم زاده افزود:مردم استان و مسافرين نوروزي مي توانند مشکلات بهداشتي را به سامانه ۱۴۹۰ و مشکلات مربوط به بحث درماني، بيمارستان ها را به سامانه ۱۵۹۰ و همچين جهت نظارت بر تعرفه هاي نظام سلامت موارد مشاهده شده را به سامانه ۱۶۹۰ انتقال دهند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: در ايام نوروز از ظرفيت هاي کلينيک هاي خصوصي و مطب هاي خصوصي جهت ارائه خدمت به مردم و مسافرين استان استفاده مي شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۷:۰۲

18 Jan 2020