۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۸۲۲۴
رئیس سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری

باید تکنولوژی‌های روز دنیا در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دیده شود

رئیس سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم دانش‌بنیان بودن اقتصاد مقاومتی افزود: باید تکنولوژی‌های روز دنیا در اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های مربوط به آن دیده شود و این یک ضرورت است.
باید تکنولوژی‌های روز دنیا در برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دیده شود
اسماعیل عامری گلستان رئیس سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کشور در شرایط تورم دو رقمی، رشد پایین به سر می‌برد و این درحالی است که اقتصاد ما به نفت اتکاء دارد.

عامری ادامه داد: در شرایط کنونی تاکید رهبر معظم انقلاب بر این است که تولید داخلی افزایش یابد و در معادلات خارجی نیز انتقال فناوری مدنظر باشد نه اینکه صرفا در این ارتباط مبادله کالا داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر این است که صرفه‌جویی انرژی، و حمایت از طرح‌ها، بنگاه‌های کوچک و متوسط در صدر امور قرار گیرد یادآور شد: باید مبارزه با فساد و خصوصا فساد اداری را نیز در نظر داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه درون‌گرایی، برون‌گرایی، عدالت‌بنیان بودن (حل شکاف درآمدی بین اقشار)، دانش‌بنیان بودن و مردمی بودن باید در در اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های مربوط به ان گنجانده شود افزود: باید تکنولوژی‌های روز دنیا در اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های مربوط به آن دیده شود و این یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: در چهارمحال و بختیاری برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام ده سال زمان نیاز داریم و برای اتمام این طرح‌ها بیشتر تاکیدات بر روی واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۷:۱۲

26 Dec 2019