۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۳۷۸۶۴
کارشناس مسائل سياسي:

مردم اصل انقلاب اسلامي را با اصل ولايت فقيه يکي مي دانند

کارشناس مسائل سياسي گفت: مردم اصل انقلاب اسلامي را با اصل ولايت فقيه يکي مي دانند و توهين به اصل ولايت فقيه را هرگز تحمل نمي کنند.
مردم اصل انقلاب اسلامي را با اصل ولايت فقيه يکي مي دانند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام و المسلمين مصطفي عباسي در گفتگو با منطقه آزاد ضمن تبيين تاريخچه اي از فتنه هاي دشمن عليه ملت مسلمان ايران گفت: مديريت و رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نقطه سرنوشت‌ساز تقابل آشکار و همه جانبه نظام سلطه و استکبار با اسلام و ولايت فقيه در مقطعي از زمان بسيار حساس از تاريخ انقلاب اسلامي است.

وی افزود: اين مديريت در حماسه هايي مثل حماسه ۹ دي با حضور آگاهانه و برخاسته از بصيرت و متکي بر ايمان و اراده الهي ملت ايران به حماسه اي ماندگار، عبرت آموز و الهام بخش تاريخي تبديل مي شود و تداوم حرکت زلال و توفنده انقلاب اسلامي را بيش از پيش تحکيم مي بخشد.

مردم توهين به اصل ولايت فقيه را هرگز تحمل نمي کنند

عباسي در ادامه افزود: حضور مردم نشان مي دهد که مردم اصل انقلاب اسلامي را با اصل ولايت فقيه يکي مي دانند و توهين به اصل ولايت فقيه را هرگز تحمل نمي کنند، همچنان که در روز ۹ دي شاهد حضور نسل جوان و آگاه انقلاب با تيپ هاي مختلف بوديم که پايبندي به انقلاب و نظام ولايت را در عمل ثابت کردند و با در دست گرفتن تصاوير مقام معظم رهبري (مدظله) و يا پلاکاردهايي در حمايت از ولايت فقيه عملاً به همگان ثابت کردند که پاي ولايت، جان مي سپارند.

وي تصريح کرد : پيام اصلي ملت شهيدپرور ايران، پايبندي هميشگي به ارزش هاي ديني، نفي سلطه زورگويان و زياده خواهان، پيروي از راه امام و شهيدان، اعتقاد راسخ به اصل ولايت فقيه و رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) و وفاداري نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

انتهاي پيام1026ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۴۶:۰۸

2 Jan 2020