۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۳۱۶۴۴

بازديد رئيس ستاد بحران کشور از مسير مسيل سيلاب شهر بن

دکتر اسماعيل نجار رئيس ستاد بحران کشور از مسير مسيل سيلاب شهر بن بازديد کرد و گفت: در اسرع وقت با هماهنگي استاندار اعتبارات کافي و لازم براي کامل کردن ادامه حصاربندي مسيل در اختيار شهر قرار می گيرد.
بازديد رئيس ستاد بحران کشور از مسير مسيل سيلاب شهر بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر سيل يكي از رويدادهاي طبيعي است كه هر ساله موجب تلفات انساني، دامى و خسارات به ساختمان ها، تأسيسات، باغات، کشتزارها و منابع طبيعى مي شود.

در شهرستان بن هرگاه باران با شدت مي بارد به دليل شيب تند اراضي و كمي مقدار زمان تمركز سيلاب، به يكباره دبي سيلاب با مقادير بسيار بالا وارد مسيل ها شده و درنهايت موجب بالا آمدن سطح آب در مجراي انتقال و سرریز می شود و این امر باعث  بروز خطرات جاني و خسارات مالي برای مردم و شهر مي شود.

مسيل موجود در شهر بن متاسفانه حاشيه امني ندارد و در سال هاي گذشته نيز شاهد کشته شدن کودکي در اين مسيل بوده ايم.

شهرداري شهر بن مدتی است براي حصار زدن در کنار اين مسير در تلاش است ولي کافي نبوده و هنوز مسير بسيار زيادي از اين مسيل باز بوده و امکان خطر دارد.

در حاشيه کلنگ زني ساختمان مديريت بحران شهرستان دکتر اسماعيل نجار رئيس ستاد بحران کشور از مسير مسيل سيلاب شهر بن بازديد کرد و گفت: در اسرع وقت با هماهنگي استاندار اعتبارات کافي و لازم براي کامل کردن ادامه حصاربندي مسيل در اختيار شهر قرار می گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۴۷

27 Dec 2019