۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۰۶۵۴
دبير اجرايي بنياد بين‌اللملي غدير چهارمحال و بختياري:

فرهنگ غدير عامل رفع همه مشکلات و ناهنجاري هاي جامعه بشري است

دبير اجرايي بنياد بين‌اللملي غدير استانفرهنگ غدير را عامل رفع همه مشکلات و ناهنجاري هاي جامعه بشري دانست و تصريح کرد: اگر مفهوم متعالي و ارزشمند غدير در جهان امروز به عنوان يک فرهنگ و گفتمان نهادينه شود، بشريت به سعادت و تعالي حقيقي دست خواهد يافت.
فرهنگ غدير عامل رفع همه مشکلات و ناهنجاري هاي جامعه بشري است

به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين حجت الاسلام هاشمي با بيان اينکه عيد غدير از مهمترين اعياد اسلامي است، افزود: غدير چتر عظيمي است که همه مسلمانان از گذشته تا ظهور امام زمان(عج) از آن منتفع شده و خواهند شد و سبب پيوند ميان اسلام و احکام و حفظ ارتباط انسان با خدا و اسلام است.

وي با بيان اهميت واقعه غدير در زنده نگه داشتن اسلام واقعي، گفت: بحث ولايت از ابتداي نبوت پيامبر همواره از دغدغه‌ هاي ايشان بوده و پيامبر اکرم(ص) به دنبال فرصتي مناسب براي بيان امامت و ولايت به عنوان مغز اسلام بوده ‌اند که اين فرصت در آخرين حج پيامبر(ص) فراهم آمد.

 

حجت الاسلام هاشمي با اشاره به اينکه به برکت پيروزي انقلاب اسلامي امروز غدير در عرصه جهاني نيز در حال نهادينه شدن است، خاطرنشان کرد: بايد از ظرفيتهاي موجود در کشور به منظور بسط و گسترش هر چه بيشتر فرهنگ غدير در آن سوي مرزهاي جغرافيايي بهره گيريم.

 

دبير اجرايي بنياد بين ‌المللي غدير استان چهارمحال و بختياري، فرهنگ غدير را عامل رفع همه مشکلات و ناهنجاري هاي جامعه بشري دانست و تصريح کرد: اگر مفهوم متعالي و ارزشمند غدير در جهان امروز به عنوان يک فرهنگ و گفتمان نهادينه شود، بشريت به سعادت و تعالي حقيقي دست خواهد يافت.

 

اين مقام مسؤول با تأکيد بر اينکه امروز بايد در سايه فرهنگ غدير در جهت وحدت امت اسلامي گام برداريم، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام تلاش مي کنند با سوء استفاده از برخي مسائل، زمينه جدايي و تفرقه امت اسلام را فراهم کنند و اين يک خطر جدي است.

 

استاد حوزه و دانشگاه پيام غدير را نجات بخش اسلام، انقلاب اسلامي و همه مسلمانان دانست و ادامه داد: معرفي پيام غدير بايد رويکرد همه متوليان ديني کشور باشد.

حجت الاسلام سيد مصطفي هاشمي دبير اجرايي بنياد بين‌اللملي غدير استان از برگزاري اجتماع بزرگ غديريون در مرکز استان خبر داد و گفت: به شکرانه معرفت، محبت و ولايت اميرمؤمنان علي(ع) در روز عيد سعيد غدير خم سه شنبه ساعت 11 صبح اجتماع بزرگ غديريون در مصلاي امام خميني(ره) برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام هاشمي افزود: قرائت زيارت اميرالمؤمنين حضرت امام علي (ع)، سخنراني نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد، شعرخواني شعرايي که در محضر رهبر معظم انقلاب شعرخواني کرده‌اند، مراسم عمامه گذاري 12 نفر از طلاب استان ، قرائت عقد اخوت نبي مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و حضرت امام علي (ع) به صورت دسته جمعي و قرعه کشي و اعطاي هديه به 18 نفر از شرکت کنندگان از برنامه هاي اين اجتماع بزرگ است.

دبيراجرايي بنياد غدير استان برپايي نماز باشکوه عيدغديرخم  را پايان بخش برنامه‌هاي اجتماع غديريون در شهرکرد دانست و گفت: از تمامي مردم ولايت مدار و متدين استان به ويژه شهرکرد دعوت مي شود که در اين برنامه حضور فعال و بانشاط داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۵۵

29 Feb 2020