۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۲۲۶۴۴
مالک اصلي سيم کارت کيست؟

"همراه اول" مشترکان کم مصرف تلفن همراه را تهديد به قطع اشتراک کرد

مالک اصلي سيم کارت کيست؟اپراتور هاي تلفن همراه يا مشترکان ؟
"همراه اول" مشترکان کم مصرف تلفن همراه را تهديد به قطع اشتراک کرد
يادداشت روز پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار:

در روزهاي اخير، شرکت"همراه اول" با ارسال پيامي بر روي برخي سيم کارت ها از صاحبان اين سيم کارت ها خواسته است که تا تاريخ ۹۴/۰۳/۱۵ اقدام به شارژ تلفن همراه خود کنند و در غير اينصورت اشتراک آنها لغو و امتياز به شخص ديگري واگذار مي شود و با اين پيام، اين اپراتور تلفن همراه کوچکترين حقي براي مشترکان خود قائل نشده است.

همراه اول به عنوان بزرگترين شرکت و اپراتور تلفن همراه يکي از بهترين سرويس دهنده هاي خدمات تلفن همراه است اما اين واژه يبهترين باعث شود که مسئولان اين شرکت فکر کنند که با مشتريان خود هر گونه که دوست داشتند رفتار کنند.

همه ي کساني که در حال حاضر در حال اسفاده از خط يکي از اپراتور هاي تلفن همراه هند بي شک با ارائه مدارک هويي و پرداخت مبلغي اقدام به خريد خط تلفن همراه خود نموده اند و در واقع مالک خط مذکور هستند و هيچ شخص يا شرکي نمي واند منکر مالکيت آنان شود مگر اين که قصه چيز ديگري باشد.

همراه اول از سويي سيم کارت ها را فروخته است و در قبال آن سند ارائه نموده است و از سوي ديگر با اين تفکر و رويکرد که گويا اين سيم کارت ها دست مردم امانت بوده اند اقدام به ارال پيام تهديد قطع اشتراک نموده است.

اگرچه به نظر مي رسد اين پيام همراه اول يک بلوف بيشتر نيست اما اگر يک درصد هم به واقعيت نزديک باشد نشان از آن است که اين شرکت براي مشتريانش هيچ حقي قائل نيست.

چه بايد کرد؟
به نظر مي رسد هر کسي را بايد مثل خودش رفتار کرد و اگرچه راست ميزان عمل همراه اول به اين پيام مشخص نيست اما تا دير نشده بايد براي آن راهکار انديشيد.

در اين مقوله يا شرکت همراه اول بايد از موضع خود عقب نشيني کند يا در صورت پافشاري اين حق را براي مردم قائل شود که در صورت عدم بدهي شخص به شرکت هزينه ي پرداختي هنگام خريد سيم کارت را بدانها برگرداند و البته در اين بين بايد مشخص شود که مالک سيم کارت کيست؟

در پايان اين نکته را نبايد فراموش کرد که شارژ کردن يا نکردن خط همراه يکي از اختيارات افراد است و هيچ اجباري در شارژ يا عدم شارژ تلفن همراه وجود ندارد چرا که هر شخصي بسته به توان مالي و البته نياز خود به خط همراهش اقدام به شارژ خط تلفن همراهش مي نمايد و از آن استفاده مي نمايد. ممکن است گاهي نياز به مکالمه هاي طولاني و شارژ مداوم باشد و گاهي حتي تا ماه هخا نيز نيازي به شارژ خط تلفن همراه نباشد و در اين رابطه شرکت همراه اول حق هيچگونه تصميم گيري ندارد.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۰:۰۴

3 Jan 2020