۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۳۵۱۷۲
امام‌جمعه موقت فارسان گفت:

اختلافات داخلي مهم‌ترين جراحت و مشکل امروز امت اسلام است

امام‌جمعه موقت فارسان گفت: اختلافات داخلي مهم‌ترين جراحت و مشکل امروز امت اسلام است ،امروز امت اسلامي دچار مشکلات فرواني است که جراحاتي‌ بر پيکر اين امت واردشده که مهم‌ترين آن‌ها اختلاف است.
اختلافات داخلي مهم‌ترين جراحت و مشکل امروز امت اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام جهانبخش يوسفي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان به احاديثي از معصومين اشاره کرد و گفت: امام باقر (ع) مي‌فرمايد که خداوند به‌وسيله تقوا بندگانش را حفظ مي‌کند،به‌وسيله تقوا آن‌ها را دوست دارد و به‌وسيله تقوا نمي‌گذارد آن‌ها در زندگي درمانده شوند.

وي همچنين به حديثي از پيامبر(ص)اشاره داشت و اظهار کرد: کسي که در زندگي صداقت داشته باشد باتقواترين مردم است.

 حجت‌الاسلام يوسفي ضمن گرامي داشت ياد و خاطره شهيد دکتر بهشتي وياران باوفايش يادآور شد: شهيد بهشتي خدمات زيادي به انقلاب اسلامي کرد که ازجمله آن اسلامي کردن مقررات و قوانين قوه قضائيه بود و منافقان نيز به همين علت وي را ترور کردند.

امام‌جمعه موقت فارسان در ادامه به ديدار مسئولين با مقام معظم رهبري در روز عيد سعيد فطر اشاره کرد و افزود: اختلافات داخلي مهم‌ترين جراحت و مشکل امروز امت اسلام است ،امروز امت اسلامي دچار مشکلات فرواني است که جراحاتي‌ بر پيکر اين امت واردشده که مهم‌ترين آن‌ها اختلاف است که سعي دشمنان اين است که به بهانه‌هاي مختلف ايجاد اختلاف کنند که ما مسئولين و دولت‌ها نبايد از اين کار غفلت کنيم.

وي به هفته قوه قضاييه اشاره داشت و گفت: امروز قوه قضائيه بر اساس عدل، انصاف و قانون به حساب‌ها در کشور رسيدگي  مي‌کند که اين خود از برکات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است که بحمدالله به‌خوبي نقش خود را ايفا کرده است .
 
 
وي تصريح کرد: حمله ددمنشانه ناو وينسنس آمريکا به هواپيماي مسافربري ايرباس جمهوري اسلامي ايران در 12 تيرماه سال 1367 و شهادت 298 سرنشين آن نمونه‌اي جنايات آمريکاست که به نام دفاع از حقوق بشر صورت گرفته است.

انتهای پیام/590پ

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۶:۳۸

1 Feb 2020