۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۲۰۱۳۲
کارشناس مسائل حقوقی:

قوه قضائيه قاطعانه با فساد آقازاده ها برخورد کند

برخورد قاطعانه با فساد اقتصادي آقا زاده ها يکي از مهم‌ترين وظايف قوه قضاييه در جهت پيشگيري از مفاسد اقتصادي به شمار مي‌آيد.
قوه قضائيه قاطعانه با فساد آقازاده ها برخورد کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي خليلي کارشناس مسائل حقوقي با اشاره به پرونده مهدي هاشمي رفسنجاني در قوه قضائيه گفت: انتظاري که ما از قوه قضائيه داريم مبارزه با مفاسد در معناي اعم آن شامل مفاسد اقتصادي، اخلاقي، اجتماعي، سياسي و ... است.

خليلي با بيان اينکه فساد اقتصادي ريشه بسياري از فسادهاي ديگر جامعه است تاکيد کرد : اگر بخواهيم در اين کار مهم موفق شويم بايد به دور از شعار با ريشه يابي علتها براي ريشه کن کردن فساد در جامعه اقدام عاجلي صورت گيرد .

اين کارشناس مسائل حقوقي در جواب سوال خبر نگار هفت چشمه با اين موضوع که سیستم قضايي در نظام اسلامي چگونه مي بايست با چنين آقازاده های فاسدی برخورد کند اظهار کرد: هر کسی که براساس تعريف قوه قضائيه مجرم اقتصادي يا سياسی و يا اجتماعی است و در پيشگاه قوه قضائيه اين جرم ثابت شده باشد انتظار ما براي وي اشد مجازات است هر چند اين آقا وابسته به کانون قدرت و ثروت باشد. تا مردم احساس اميد کنند و بدانند که قانون فقط براي ضعفا نيست بلکه براي اغنيا هم قانوني وجود دارد.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۸:۲۶

11 Jan 2020