۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۳۳۷۲

مدير کميته امداد شهرستان کوهرنگ منصوب شد + تصاوير

آيين توديع و معارفه مدير کميته امداد شهرستان کوهرنگ با حضور مدير کل کميته امداد و مسئولان شهرستان برگزار شد.
مدير کميته امداد شهرستان کوهرنگ منصوب شد + تصاوير
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، علي ملک پور، مديرکل کميته امداد استان چهار محال و بختياري در اين آيين گفت: کميته امداد نهادي مردمي است که در انجام فعاليت هاي خود متکي و متعلق به مردم است و از ظرفيت مردم و مؤسسات خيريه براي مبارزه با فقر استفاده کند.

وي عملکرد کميته امداد در شهرستان را مطلوب دانست و تصريح کرد: با درنظر گرفتن شرايط شهرستان و مشکلات اقتصادي و فرهنگي موجود مديريت جديد بايد با روحيه اي جهادي خدمت رساني و تلاش خود را افزايش دهد.

ملکپور در ادامه ضمن ارائه گزارشي از عملکرد اين نهاد گفت: پالايش ده درصدي خانوارهاي تحت حمايت اين نهاد از تکاليف و وظايف کميته امداد استان است که بايد با دقت بالايي انجام شود و مددجويان دچار آسيب هاي اجتماعي و اقتصادي نشوند.

وي با تأکيد بر اينکه گسترش فرهنگ سالم انديشي، قدرداني و تقويت کار گروهي در بين کارکنان مورد توجه مديران قرار گيرد،مطرح کرد: با ايجاد همدلي ،همفکري و تعامل سازنده با همکاران بايد به ارتقاء کيفي خدمات به صورت برنامه ريزي شده دست يافت و در تحقق اين مهم اهتمام جدي داشته باشيم.

شايسته ذکر است در اين آيين از خدمات آقاي فريدون فاضلي مديريت سابق کميته امداد شهرستان کوهرنگ که به مدت پنج سال مديريت اين نهاد را در کارنامه کاري خود داشت، تقدير و آقاي حاج تقي غيبي به عنوان مدير جديد کميته امداد شهرستان کوهرنگ منصوب شد.




انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۰:۳۵

1 Jan 2020