۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۳۴۳۶۲
رئيس دادگستري بروجن در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراها:

12 فقره پرونده دوره نمايندگي مجلس منجر به صدور حکم شد/با متخلفان برخورد شديد مي شود

رئيس دادگستري شهرستان بروجن با اشاره به اين که نزديک به 12 فقره پرونده دوره نمايندگي مجلس منجر به صدور حکم شد، تصريح کرد: در صورت تخلف در انتخابات شوراها با متخلفان برخورد شديد قانوني مي شود.
12 فقره پرونده دوره نمايندگي مجلس منجر به صدور حکم شد/با متخلفان برخورد شديد مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، روح ا... محمدي در نشست توجيهي نامزدهاي انتخابات شوراهاي شهر شهرستان بروجن، گفت: اهميت انتخابات همان گونه که مقام معظم رهبري فرمودند آبرو و شرف نظام و يکي از شاخصه هاي رشد ملي است.

وي ضمن رعايت کانديداهاي انتخابات به رعايت اخلاق و قانون در انتخابات، گفت: قوه قضائيه و دادگستري شهرستان بروجن با آمادگي کامل به کليه جرائم و تخلفات انتخاباتي در اسرع وقت رسيدگي مي کند.

محمدي با اشاره به اين که شعبه ويژه اي در دادسرا که به پرونده هاي مهم رسيدگي مي کند به اين امر اختصاص داده شده است، تصريح کرد: شعبه اول بازپرسي دادسراي شهرستان به جرائم و تخلفات انتخاباتي رسيدگي مي کند.

وي گفت: صرف نظر از قانون مجازات اسلامي، قانون جرائم رايانه اي که فضاي مجازي و جرائمي که در اين فضا اتفاق مي افتد را پيگري مي کند.

محمدي با بيان اين که تبليغات براي نامزدها زودتر از موعد ممنوع است، افزود: هنگام تبليغات هم ضمن رعايت انصاف و اخلاق کانديداها بايد از هرگونه توهين، افترا و تخريب پرهيز کنند.

۱۲ فقره پرونده دوره نمايندگي مجلس منجر به صدور حکم شد/با متخلفان برخورد شديد مي شود

رئيس دادگستري شهرستان بروجن با اشاره به اين که نزديک به ۱۲ فقره پرونده دوره نمايندگي مجلس منجر به صدور حکم شد، افزود: نامزدها هم بايد ملتزم باشند و هم طرفداران خود را ملزم به رعايت قانون کنند.

وي با اشاره به اين که اگر کسي بخواهد به ناحق به منصب شورا برسد نمي تواند در آن منصب به مردم خدمت کند، گفت: کسي که بخواهد با توهين، تخريب، خريد و فروش راي به اين منصب برسد راه رسيدنش ناصواب بوده است.

محمدي گفت: خريد و فروش راي، تقلب و تضعيف در اوراق تعرفه، راي دادن با شناسنامه ديگران، اخلال در امر انتخابات، تخلف در راي گيري يا شمارش آرا، توصيه به نوشتن اسم نامزد معين، دخالت در امر انتخابات با سمت مجهول، ايجاد رعب و وحشت، ممانعت از حضور نمايندگان نامزدها در شعب اخد راي و عدم رعايت بي طرفي و جانبداري از جمله تخلفات و جرائم انتخاباتي به شمار مي رود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۵:۳۷

1 Jan 2020