۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۳۸۹۶۲
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

بسیاری از پروژه‌های کشاورزی جزء سرمایه‌گذاری‌های کوچک و مشاغل خرد هستند/ حفظ منابع در شرایط بحران آبی، نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: قسمت اعظم پروژه‌های بخش کشاورزی جزء سرمایه‌گذاری‌های کوچک و مشاغل خرد هستند که باعث تاثیرگذاری آن‌ها در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود.
بسیاری از پروژه‌های کشاورزی جزء سرمایه‌گذاری‌های کوچک و مشاغل خرد هستند/ حفظ منابع در شرایط بحران آبی، نیازمند برنامه‌ریزی منسجم است
ذبیح‌الله غریب مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: قسمت اعظم پروژه‌های بخش کشاورزی جزء سرمایه‌گذاری‌های کوچک و مشاغل خرد هستند.

وی ادامه داد: این ویژگی پروژه‌های کشاورزی باعث تاثیرگذاری آن‌ها در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود همچنین این پروژه‌ها از موفقیت، عدالت و بازدهی کوتاه‌مدت برخوردار هستند.

غریب بزرگترین حسن سرمایه‌گذاری‌های کوچک و مشاغل خرد را امکان استفاده جوانان از این ظرفیت‌ها در هر نقطه و در هر منطقه عنوان و اضافه کرد: اجرای پروژه‌های بخش کشاورزی همراه با موفقیت و اجرای عدالت است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش بیش از ۷۰ درصدی بارندگی در این استان خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی با برنامه‌ریزی منسجم در زمینه آب و بهره‌وری باید در راستای حفظ منابع تلاش کنیم.

وی اولین هدف در این شرایط بحران را حفظ منابع و ارائه راهکار دانست و عنوان داشت: حفظ باغات از دیگر اولویت‌های مهم در این راستا است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختاری بیان داشت: امسال با وجود خشکسالی مشکلات بخش کشاورزی افزایش خواهد یافت و در این شرایط به کارکنان بخش کشاورزی توصیه شده است که صبورانه و با تلاش بیشتر، پیگیر درخواست بهره‌برداران باشند و در زمینه تعیین تکلیف مکاتبات ارباب رجوع این بخش کوشا باشند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۴:۳۸

4 Jan 2020