۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۵۹۰۲
مرادي معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

برگزاری انتخاباتی آرام در چهارمحال و بختیاری با همکاری رسانه‌ها

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نقش رسانه‌ها در برگزاري انتخاباتي سالم اهمیت زیادی دارد و انتخابات فرصتي براي تقويت وحدت، همبستگي و انسجام اجتماعي است.
برگزاری انتخاباتی آرام در چهارمحال و بختیاری با همکاری رسانه‌ها
به گزارش جهانبین نیوز، خدابخش مرادي معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رسانه‌ها نقش موثري در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي و فراهم کردن بستر لازم براي مشارکت حداکثري مردم ايفا مي‌کنند.

وي تاکید کرد: انتخابات فرصتي براي تقويت وحدت، همبستگي و انسجام اجتماعي است، و نبايد فضاي انتخابات به فضايي پرتنش، همراه با چالش‌هاي قومي بينجامد.

مرادي با بیان اینکه نقد منصفانه و خبر صادقانه از وظایف اصلي خبرنگاران است بیان داشت: رسانه‌ها مي‌توانند با انتشار اخبار صحيح و اميدبخش از ايجاد فضاي ياس و ناميدي در جامعه جلوگيري کنند.

وی خاطرنشان کرد: ايجاد فضاي تخريب و تهمت زيبنده داوطلبان انتخابات نخواهد بود و لازم است کانديداهاي انتخابات به دنبال اثبات توانمندي‌هاي خود باشند.

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اينکه در تمامي شهرستان‌هاي استان ستاد انتخابات تشکيل شده است، افزود: تمام بسترهاي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم فراهم شده است.

وی در ادمه گفت: پيش‌بيني مي‌شود که انتخابات در این استان به صورت نيمه‌الکترونيکي انجام شود که به همين منظور تمامي تدابير لازم انديشيده شده و تمهيدات اتخاذ شده است.


انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۵۵

2 Jan 2020