۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۳۳۰۰۲

اولين دوره آموزشي دانشجو معلم قرآن در دانشگاه شهرکرد برگزار شد

اولين دوره آموزشي دانشجو معلم قرآن با حضور 25 نفر از دانشجويان خواهر دانشگاه شهرکرد و ساير مراکز آموزش عالي استان در سه محور تجويد و تدبر در قرآن، روش تدريس و کلاس اداره قرآن در حال برگزاري است.
اولين دوره آموزشي دانشجو معلم قرآن در دانشگاه شهرکرد برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر؛ اولين دوره آموزشي دانشجو معلم قرآن به همت جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري و نظارت و حمايت سازمان فعاليت هاي قرآني دانشگاهيان کشور و مشارکت دانشگاه شهرکرد از ۹ تا ۱۴ بهمن ماه در دانشگاه شهرکرد در حال برگزاري است.

اين دوره آموزشي با حضور ۲۵ نفر از دانشجويان خواهر دانشگاه شهرکرد و ساير مراکز آموزش عالي استان در سه محور تجويد و تدبر در قرآن، روش تدريس و کلاس اداره قرآن در حال برگزاري است.

پس از پايان دوره وبرگزاري آزمون به نفراتي که حد نصاب نمره را دريافت نمايند گواهي پايان دوره اهدا مي شود و قرآن آموزان بعد از در يافت گواهي متعهد مي شوند که درآموزش روانخواني در دانشگاه ها فعاليت کنند.

گفتني است اين دوره آموزشي براي اولين بار با حضور ۲۵ دانشجو که پس از برگزاري آزمون ورودي از ميان بيش از ۱۰۰ نفر متقاضي و با هدف استفاده از ظرفيت دانشجويان در نهضت قرآن آموزي در سطح دانشگاه ها و اعزام به اردو هاي جهادي، در استان برگزار مي شود.
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۹:۱۰

1 Jan 2020