۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۲۲۰۲۲

تخريب ولايت پذيري و بنيان خانواده، آفت بزرگ ماهواره

بي اهميت جلوه دادن نقش مادر به عنوان محور خانواده يکي از راهکارها و شگردهاي غرب در راستاي فروپاشي تحکيم بنيان خانواده است.
تخريب ولايت پذيري و بنيان خانواده، آفت بزرگ ماهواره
به گزارش جهان بین نیوز، اکبر اسماعيلي، کارشناس جنگ نرم، در گفتگو با بام ايران خبر با بيان آفت هاي چتدين ساله ماهواره ها گفت: اساس جامعه از خانواده تشکيل مي شود و در تحکيم بنيان جامعه خانواده نقش کليدي ايفا مي کند، بر همين اساس سياستمداران و دست اندرکاران برنامه هاي ماهواره اي فارسي زبان غربي به اين نتيجه رسيده اند که با واپاشي خانواده سنتي و جامعه ديني اهداف سياسي، اجتماعي و ايدوئوژيکي خود را پياده کنند.

اسماعيلي بيان کرد: در همين راستا، نقش مجزاي پدر و مادر خانواده از ديد غرب دور نمانده است و از آنجا که خانواده هاي سنتي و مذهبي جايگاه ويژه اي براي پدر قائلند، سعي بر آن دارند که پدرسالاري به تدريج از اين خانواده ها حذف شود.

وي افزود: از سوي ديگر بي اهميت جلوه دادن نقش مادر به عنوان محور خانواده يکي از راهکارها و شگردهاي غرب در راستاي فروپاشي تحکيم بنيان خانواده است.

اين کارشناس جنگ نرم اظهار کرد: يکي ديگر از مضرات ماهواره ها در عصر جديد، ترويج ازدواج هاي سفيد در کنار اباحه گري است.

وي ادامه داد: تخريب مهدويت با استفاده از ضربه زدن به جايگاه ولايت در ايران روش ديگر اسلام ستيزي غربي ها در به سرانجام رساند مقصود است چرا که با حذف ذهنيت ولايت در جوانان، ارزش هاي مهدويت هم خودبخود حذف مي شود، براي نمونه ، برنامه سازان در يکي از برنامه هاي تخريبي خود به ساخت ماکت هاي بازيگر در مورد سران نظام جمهوري اسلامي پرداختند که اين موضوع باعث بي ارزش کردن اين گونه شخصيت ها در اذهان و در نهايت بي اعتمادي و بي اعتقادي به نظام را در بر دارد.


اسماعيلي خاطر نشان کرد: ايجاد نارضايتي مدني در جامعه و تفکيک جمعيتي و قشري از ديگر راهکارهاي تفرقه افکني غربي ها بوده است، در اين خصوص با تجزيه طلبي ترک، لر، کرد، گيلکي، عرب و فارس در صدد هستند با روش هاي نوين جنگ نرم، نظام اجتماعي ايران را از هم بپاشند.



انتهاي پيام1020ج /۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۵:۳۴

16 Jan 2020