۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۳۱۷۵۲
معاون فرماندار اردل:

ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني نياز اساسي جامعه امروز است

معاون فرماندار شهرستان اردل گفت: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني نياز اساسي جامعه امروز است که همه موظفيم براي نهادينه کردن اين فرهنگ تلاش کنيم.
ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني نياز اساسي جامعه امروز است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، رحم خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در مراسم زنگ کتاب و کتابخواني در دبيرستان نمونه بهشت آئين شهر اردل با اشاره به آغاز هفته كتاب و جايگاه و اهميت كتاب‌خواني اظهار داشت: از همه دانش‌آموزان مي‌خواهيم كه با خواندن كتاب و نشريات، اطلاعات خود را بيشتر كنند و پيرامون كشور و شهر و محل زندگي خود بيشتر بدانند.

صفري با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري "کتابخواني را جزء کارهاي زندگي بدانيد" اظهار کرد: ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني نياز اساسي جامعه امروز است که همه موظفيم براي نهادينه کردن اين فرهنگ تلاش کنيم.

وي افزود: آنچه که همواره مقام معظم رهبري بر آن تأکيد داشته و دارد، اين است که آحاد جامعه ايران اسلامي بايد مردماني اهل استدلال و تفکر بوده و با کتاب مأنوس باشند و اين از افتخارات نظام است که رهبري چنين فرزانه و حساس به مسائل فرهنگي اجتماع دارد.

معاون فرماندار شهرستان اردل بيان کرد: بامطالعه کتاب است که جوانان مي توانند پيشرفت کنند و دانش آموزان از هر فرصتي براي بالابردن سطح معلومات خود بايد استفاده کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۵۵

30 Dec 2019