۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۳۷۷۹۲
امام جمعه لردگان/

حماسه 9 دي پاسخي دندان‌شکني به استکبار جهاني و منافقان زد

امام جمعه لردگان در خطبه ها نماز جمعه اين هفته بيان داشت: پيام 9دي اين بود که نظام متعلق به مردم است ومردم نگهبان آن هستند، اگر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشيد هر فتنه اي که بر پا شود خاموش خواهد شد.
حماسه 9 دي پاسخي دندان‌شکني به استکبار جهاني و منافقان زد
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز حمعه اين هفته گفت: امام علي (ع) فرمودند: با تقوي ترين انسانها کساني هستند که حق را بگويند، مي خواهد به نفع خودش باشد يا به ضررش، تنها معيار و ملاک تقوي حقگوئي است .

وي در ادامه به سالروز رحلت حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: حضرت معصومه (س) جايگاه ويژه اي نزد اهلبيت (ع) دارد.
تاجزاد باز در حديثي درگرفت از امام رضا(ع) گفت: امام رضا (ع) فرمودند کسي که حضرت معصومه (س)را در قم زيارت کند که آنکه امام رضا را زيارت کرده است.

وي بيان داشت: حرکت حضرت معصومه(س) خود يک حرکت سياسي اجتماعي بود در ساوه بيمار مي شود مي فرمايند مرا به قم ببيريد و ذر همانجا رحلت مي کند و در قم  به خاک سپرده مي شود، که در  رواياتي داريم سه درب از دربهاي بهشتي از طرف قم باز مي شوند .

تاج زاد در خصوص خود کشي در جامعه گفت : کسي که خود کشي کند مرتکب گناهان کبيره است و جايگاهش در جهنم است.

وي در خطبه دوم به سالروز حماسه 9دي اشاره کرد و گفت: 9دي پاسخي شجاعانه از سوي امت اسلامي ايران به حرکتي که برنامه ريزي شده بود. عده اي جاهلانه با شعارهاي به ظاهر حق ولي باطل به خيابانها آمدند و شعار تقلب سر دادند و هر چه به آنها گفته شد که از مراجع قانوني پيگير باشيد اما آنها قبول نکردند و گوش به فرمان صهيونيست ها و امريکاي جنايتکار دادند که چهره واقعي آنها براي مردم براي هميشه آشکار شد.

خطيب جمعه لردگان به سه عامل سکه باعث آشکار شدند چهره واقعي منافين و دشمنان اسلام شد گفت: هر چه به آنها گفته شد از طريق مراجع قانوني پيگير اعتراضات خود باشيد اما انها گوش نکردند دوم اينکه، در روز قدس شعار آنها عوض شده بود انقلاب را زير سئوال بردند  و به اهانت امام(ره) بزرگوار و رهبر معظم انقلاب کردند، سوم اينکه در روز عاشورا که در ان روز به سيد الشهدا اهانت کردند اينجا ديگر مردم تاب نياوردند و حماسه 9دي را خلق کردند و مردم چهره انها راشناختند؛  مردم در 9دي به ميدان آمدند و روز 9دي را بايد يوم الله خواند .9دي خود جوش و مردمي بود.

وي بيان داشت پيام 9دي اين بود که نظام متعلق به مردم است ومردم نگهبان آن  هستند و هر توطئه اي را از بين خواهند برد.

وي افزود: دشمن از هر قضييه اي فتنه اي را درست خواهد کرد  اگر گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشيد هر فتنه اي که بر پا کنند خاموش خواهد شد.


امام جمعه لردگان در پايان به سالروز نهضت سواد اموزي و ريشه کن شدن بي سوادي در کشور صحبت هاي هم داشتند.

انتهاي پيام/630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۱:۳۹

6 Jan 2020