۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۴۵۴۲
به بهانه فحاشي مديرکل صنعت و معدن چهارمحال و بختياري به خبرنگاران

آقاي امامي چه کساني با غيرتند و چه کساني بي‌غيرت! قضاوت با مردم فهيم و انقلابي!!

متاسفانه برخی اين نصيحت هاي مشفقانه دوستان انقلابي را با الفاظي رکيک که فقط در خورشأن خودشان است نوازش کردند و اخيراً هم در استان ولايتمدارمان برخی که دارای منصب مهم دولتي هم هستند آنها و ياران صديق و قلم بدستان خوشنام را بي غيرت مي نامند.
آقاي امامي چه کساني با غيرتند و چه کساني بي‌غيرت! قضاوت با مردم فهيم و انقلابي!!
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  سلام لردگان؛ بي ترديد کارنامه دولت يازدهم خالي است، از همين رو با هر لطايف الحيلي سعي در برجسته کردن کارهاي نکرده خويش دارند.

در همين اواخر سال دولت رياست جمهوري دستورالعمل حقوق شهروندي را با چنان آب و تابي ابلاغ نمودند که با خود انديشيديم مگر قرار است چه اتفاقي رخ دهد؟ و يا چه اتفاقاتي قرار است انجام شود؟ کمي که پيش رفتيم به حافظه خود رجوع کرديم و مشاهده نموديم مگر آن روز که بعضي از دلسوزان نظام حواله به جهنم، حواله به بي‌سوادي، حواله به خورد کردن دهان و قلم‌ها، حواله به بي‌‌شناسنامه بودن و... مي دادند حقوق شهروندي کجا بود و کجا رفت؟

کمي تأمل که داشته باشيم و به حافظه تاريخي‌مان رجوع کنيم مي‌بينيم در روزگاري نه‌چندان دور کساني از همين مردمان سرزمين‌مان عاشقانه و خالصانه کمر همت بستند و در همه عرصه‌ها از قبيل عرصه جهاد و جنگ سخت، عرصه اقتصاد و جهاد اقتصادي، عرصه اجتهاد و جهاد فرهنگي، عرصه اقتدار و جهاد خودکفايي، عرصه انتظار و جهاد نرم و...  نقش ايفا نمودند، حال همان‌ها در اين دوره و اعصار از سر دلسوزي هرازگاهي براساس وظايف ديني و انقلابي مأموريت امر به معروفيی و نهي از منکري خود را نسبت به دولت مستقر انجام مي دهند.

ولی متاسفانه برخی اين نصيحت‌هاي مشفقانه دوستان انقلابي را با الفاظي رکيک که فقط در خورشأن خودشان است نوازش کردند و اخيراً هم در استان ولايتمدارمان برخی که دارای منصب مهم دولتي هم هستند آنها و ياران صديق و قلم بدستان خوشنام را بي غيرت مي نامند.

آري! اگر بنابر بکار بردن اين واژه باشد آنرا باید نثار کساني نمود که يک شبه حيثيت انقلابي و ارزشي و ديني مان را به حراج گذاشتند و نمونه آشکار آن سند 2030 يونسکو بود که به تصويب و تائيد رساندند و سکوت کردن قلم بدستان همسو با خودشان، ولي سکوت نکردند ياران انقلاب و افشاگري نمودند آنچه را که حق ملت بود و بايست مي دانستند.

حال بايد قضاوت کرد و گفت: آقاي امامي چه کساني با غيرتند و چه کساني بي غيرت! قضاوت با مردم فهيم و انقلابي است.

به قلم، عین علی بابامیری مدیر مسئول سایت خبری سلام لردگان

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۲:۳۹

2 Jan 2020