۰
plusresetminus
سخنرانان سراسر استان چهارمحال و بختیاری در مراسم بزرگداشت 22 بهمن بر وحدت و یکپارچگی مردم برای زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی تاکید کردند.
بدون رهبری و هدایت گری مسیری طی نمی شود/ کسانی که فرهنگ انقلاب را نمی شناسند یا راه خود را تغییر دهند یا از قطار انقلاب پیاده شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ هم زمان با آغاز جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری پیغام خروش ملت ایران برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و ابرقدرت‌ها این بود که ما خود ابرقدرتیم، ما را از گزینه‌های روی میزتان نترسانید، ما هرکدام گزینه‌ای روی میز هستیم که همدلی و وحدتمان در استمرار خط انقلاب و آرمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پاسخی دندان‌شکن به دشمن است.

مردم ما شايسته خدمت رساني هستند آنها از تبعيض شکايت دارند

نماينده ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: مردم ما شايسته خدمت رساني هستند مردمي که در مقابل فتنه‌ها ايستادند و نقشه‌هاي آمريکا و اسرائيل را سرکوب کردند. اين نظام نقاط ضعف و قوتي دارد که ما همه ميدانيم نقطه‌ضعفي که همه مي‌دانند اين است که مردم از تبعيض شکايت دارند و ديگر ضعف ما دنياطلبي است.

 حجت الاسلام غفاري در جمع پرشور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه شهر فارسان ضمن عرض تسليت شهادت حضرت زهرا(س) و تبريک ايام مبارک دهه فجر و روز بزرگ ۲۲ بهمن گفت: خداوند با بانگ بلند اعلام کرده است که هر فرد و گروهي و هر امتي که خداوند به آن‌ها نعمت داده بايد شکر گذار نعمت باشد چون خداوند نعمت آن‌ها را بيشتر و استمرار مي‌بخشد ولي اگر کفران نعمت کردند ضمن سلب نعمت کساني که قدردان نعمت نبوده‌اند و موجب از دست رفتن نعمت شده‌اند خداوند عذابي دردناک براي آن‌ها فراهم کرده است.

وي در ادامه افزود: ما حافظ انقلابي هستيم که ۳۹ ساله شده و امروز وارد ۴۰ سالگي مي‌شود انقلابي که شهدا با خون خود آن را آبياري کرده‌اند و ما امانت‌دار اين انقلابيم موقعيت خود را بشناسيم و قدر خود را بدانيم که امروز اگر پرچم ايران سربلند است و ايران باعزت است و اگر در دنيا افتخار مي‌کنيم ايراني و مسلمان هستيم به خاطر خون شهداست.

وي تصريح کرد: مردم ما شايسته خدمت رساني هستند مردمي که در مقابل فتنه‌ها ايستادند و نقشه‌هاي آمريکا و اسرائيل را سرکوب کردند. اين نظام نيز نقاط ضعف و قوتي دارد که ما همه ميدانيم نقطه‌ضعفي که همه مي‌دانند اين است که مردم از تبعيض شکايت دارند و ديگر ضعف ما دنياطلبي است وقتي مسئولين اين‌گونه باشند در مردم نيز سرريز مي‌شود.

وي بيان داشت: اين نظام دستاوردهايي را نيز براي ما به ارمغان آورد ازجمله رهايي از سلطه طاغوت و استکبار جهاني دومين رهبري نظام و سومين قانون اساسي و حق انتخاب چهارمين دستاورد خروج از انزوا جهان و ديگر دستاورد بيداري اسلامي و شکست دادن ابرقدرت‌هاست.

برهم زدن اتحاد ملت ايران نقشه جديد دشمن است/مردم با حضور باشکوهشان درراهپيمايي ۲۲ بهمن نشان دادند که همچنان به آرمان هاي امام راحل و شهدا وفاد

يکي از قضات اداره کل دادگستري چهار محال وبختياري گفت:امروز ملت ولايتمدار ايران اسلامي با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن جواب دندان شکني به استکبار جهاني داداند و نشان دادند که همچنان به آرمان هاي امام راحل و شهدا وفا دارند.

 کرم شيخ پور يکي از قضات اداره کل دادگستري چهار محال وبختياري در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت:امروز ملت ولايتمدار ايران اسلامي با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن جواب دندان شکني به استکبار جهاني داداند و ثابت کردند که همچنان پشتيبان ولي فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند .

شيخ پور اظهار کرد:ايران در تمام صحنه هاي انقلاب اسلامي با بصيرت و آگاهي حضوري فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه هاي دشمنان را خنثي کرده اند.

وي رهبري واحد را يکي از اصول مهم تحقق وحدت دانست و گفت: بدون رهبري و بدون هدايتگري هيچ جمعي نمي تواند مسیري را براي رسيدن به هدفي مشخص طي کنند و ما نيازمند وجود رهبري واحد هستيم که در انقلاب حضرت امام (ره) و هم اکنون رهبر معظم انقلاب اين وظيفه مهم را برعهده دارند و عامل وحدت و موفقيت ملت ما بودند.

شيخ پور با بيان اينکه برهم زدن اتحاد ملت ايران نقشه جديد دشمن است افزود:امروز همه بايد هوشيار باشيم چرا که دشمن مي‌خواهد اتحادي که ملت سرافراز ايران دارد را بر هم زند و اين دسيسه اي از سوي آمريکاست که انشالله با پيروي از رهبر معظم انقلاب اين نقشه هم برملا خواهد شد.


انقلاب اسلامي با تکامل رسالت انبياء سعي در تثبيت معيار حق در جامعه را دارد


نماينده ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامي فرايند تکامل رسالت انبياء است که تلاش مي کند معيار حق را در جامعه تثثبيت کند.

 نماينده ولي فقيه در دانشگاه شهرکرد با تبريک ايام الله دهه فجر و تشکر و قدر داني از مردم شهرستان سامان در جهت شرکت پر شور و باشکوه در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه سال جاري ، اظهار داشت: شما عزيزان به فرموده مقام معظم رهبري لبيک گفته و امسال راهپيمايي متفاوت از سال هاي ديگر در تاريخ انقلاب اسلامي رقم زديد.

حجت الاسلام و المسلمين سعيد صفي با اشاره بر اينکه بشر چهار مرحله را تا به امروز طي کرده است، بيان داشت: مرحله اول حاکميت طبيعت ، مرحله دوم حاکميت علم، مرحله سوم حاکميت عقل (بشر در ابتدايي در دروازه عقل گرايي در اروپا ) (احترام به قانون ) و مرحله چهارم حاکميت وحي بوده است و انتقال از سه مرحله قبل به مرحله چهارم نياز به يک انقلاب محکم دارد .

صيفي با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران پي ريز مرحله چهارم است، بيان داشت: انقلاب اسلامي فرايند تکامل رسالت انبياء است که تلاش مي کند معيار حق را در جامعه تثثبيت کند.

وي با اشاره بر اينکه حاکميت وحي با تولد پيامبر عظيم الشان در فضاي انديشه اسلامي شروع و در دوره ائمه اطهار تبيين و در عصر غيبت کبري توسط علماي شيعه تلاش هاي بسياري در جهت استقرار هر چه بيشتر آن در جامعه صورت گرفته است و براي تحقق انقلاب اسلامي قيام هاي متعددي در تازيخ تشيع شکل گرفته است ، بيان داشت: اين قيام ها شامل قيام سربدران در حکومت صفويه، تنباکو و مشروطه در دوره قاجاريهو در نهايت انقلاب اسلامي به رهبري امام خميني(ره) بوده است.

صفي با اشاره بر اينکه سه عامل ايدولوژي، رهبري و حمايت و حضور مردم در پيروزيانقلاب اسلامي نقش به سزايي داشته است، افزود: فهوي حسين روزنامه نگار مصري که گرايش ناسيوناليستي عربي دارد و از پيروان جمال عبدالناصر است و اتفاقا مشي ضد ايراني دارد در يک مقاله مفصل در مقام مقايسه مصر و ايران چنين مي‌نويسد، ما و ايراني ها بيش از سي سال پيش در فضاي بين الملي در يک سطح بوديم و ايراني ها راه مبارزه و مقاومت در برابر ابر قدرتها، بخصوص آمريکا را انتخاب کردند و ما مسير سازش را برگزيديم، ما و ايراني ها بيش از سي سال پيش در فضاي بين الملي در يک سطح بوديم، ايراني ها راه مبارزه و مقاومت در برابر ابر قدرتها، بخصوص آمريکا را انتخاب کردند و ما مسير سازش را برگزيديم.

صفي اين مقاله نويس مصري در مورد ايران اينگونه مي نويسد که ما هر سال مزد خيانت مان به اعراب را از طرف آمريکا در قالب ۴ ميليارد کمک بلاعوض ميگرفتيم و ايراني ها از همان اول فشار سياسي، اقتصادي و تحريم و جنگ داخلي و جنگ نابرابر را تجربه کردند ….، تصريح کرد: امروز ايران از يک قدرت منطقه اي به يک قدرت جهاني تبديل شده که هيچ مشکلي در سطح منطقه و جهان بدون جلب نظر ايران قابل حل نيست.

حجت الاسلام و و المسلمين صفي با اشاره بر اينکه اين مقاله نويس در ادمه مقاله اش اينچنين مي نويسد اما وقتي در کشوري شيعه، رهبر باج به زمين و زمان ندهد، با همه فشارها، سليقه ها، تندرو، کندرو، جنگ ۸ ساله، ۳۰ سال تحريم سياسي و اقتصادي، جايي براي نفس کشيدن دشمن باقي نمي ماند، تصريح کرد: خوب آن وقت مي شود ايران، در ميان حصاري از آتش جنگ هاي منطقه که گرگ‌هاي زخمي پشت مرزهايشان بي قرار زوزه مي کشند و کسي جرات ندارد به خاکشان چپ نگاه کند …


صفي با بيان اينکه همانگونه که مردم از اين نظام و انقلاب در تمامي صحنه حمايت کردند ، مسئولين نيز از مردم حمايت داشته باشند، بيان داشت: مسئوليت مسئولين با حضور با شکوه تر مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه امسال نسبت به سال هاي گذشته سخت شده است .

وي با بيان اينکه مسئولين بايد بحث هاي که در مورد سلطنت طلبي، قدرت طلبي و پول پرستي که در نظام صورت مي گيرد را مديريت و اصلاح کنند ، اذعان داشت: مسئولين بايد با افراد انقلابي در راستاي اعتلاي اين انقلاب قدم بردارند و دست دوستي با افراد ضد انقلاب ندهند.

صفي تصريح کرد: بايد مسئولين به جوانان انقلابي که در تمامي عرصه ها حضور پررنگي داشته اند اعتماد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۵۵

2 Feb 2020