۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۲۱۵۸۲
توکلی:

آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خردادماه برگزار می‌شود

مشاور عالي سازمان سنجش با بيان اينكه آخرين مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامي دستگاه‌های اجرايی ۱۷ فروردين ماه است، گفت: آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خرداد ۹۴ برگزار می‌شود.
آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اول خردادماه برگزار می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و برای استخدام پیمانی آنها در سال ۹۴ و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس از ساعت ۱۵ دوشنبه ۱۰ فروردین از تاریخ سازمان سنجش آغاز شد و دوشنبه ۱۷ فروردین پایان می‌پذیرد.

وی افزود: شرایط و ضوابط هر یک دستگاه‌ها در دفترچه راهنما آمده و اطلاعیه ثبت نامی مربوط نیز دوشنبه ۱۰ فروردین بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: این آزمون روز جمعه اول خرداد سال ۹۴ در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود و تا ساعت ۸ امروز نیز تعداد ۲۱ هزار و ۵۵۰ نفر (تعداد ۳ هزار و ۸۰۰) نفر برای شرکت در آزمون‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و تعداد ۱۷ هزار و ۷۵۰ نفر در سایر دستگاه های اجرایی) ثبت نام کردند.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دوشنبه ۱۷ فروردین آخرین مهلت ثبت نام در این آزمون است توصيه مي‌شود داوطلبانی در زمان باقی مانده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۲:۱۲

27 Dec 2019