۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۲۵۵۴۲
روزي بدون استراحت نجاتگران هلال احمر کوهرنگ

فرماندار کوهرنگ: 6 حادثه و 6 عمليات باعث نجات جان 34 نفر شد

فرماندار کوهرنگ گفت: بارش برف و باران باعث شد که عده زيادي از هم وطنان در مناطق مختلف کوهرنگ دچار مشکل شوند که با تلاش نجاتگران هلال احمر شهرستان همه نجات پيدا کنند.
فرماندار کوهرنگ: 6 حادثه و 6 عمليات باعث نجات جان 34 نفر شد
به گزارش جهانبین، فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر حوادث ديروز بارش برف و باران را تشريح کرد.

مرتضي زمانپور گفت: سقوط خودرو پرايد در منطقه گراب بازفت و انتقال مصدومين (4 نفر) توسط جمعيت هلال احمر و اورژانس جاده اي بازفت به درمانگاه و سپس اعزام  بيمارستان اولين حادثه ناشي از بارش برف و باران در کوهرنگ بود.

زمانپور در ادامه از نجات جان سه چوپان در منطقه لا گل وگلاشير بعد از 6 ساعت تلاش بي وقفه خبر داد و بيان داشت: اي چوپان ها پايين تر از منطقه سر آقا سيد با دامهايشان در برف و کولاک گرفتار شده بودند که توسط نيروهاي داوطلب جمعيت هلال احمر شهرستان امدادرساني و مواد غذايي براي آنها  تامين و به محل امن انتقال داده شدند.

فرماندار کوهرنگ افزود: نجات جان يک جوان در رودخانه بازفت توسط نيروهاي مردمي از ديگر اقداماتي ديشب بود که نجاتگران هلال احمر روزي سختي را براي نجان جان وي گذراندند.
 
مرتضي زمانپور هماهنگي با جمعيت هلال احمر ايذه جهت امدادرساني به عشاير گرفتار شده در کو سفيد و منطقه ممبين و فاله از ديگه اقدامات جهت نجات جان تعدادي از شهروندان کوهرنگ بيان کرد(22 نفر).

زمانپور از هماهنگي با اداره راه و شهرسازي شهرستان جهت پيگيري نجات يکدستگاه خودرو و سرنشينان آن در گردنه عسل کشان با 4 سرنشين خبر داد و تصريح کرد اين عزيزان هم با تلاش شبانه روزي نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمي نجات يافتند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ از خدمات بي وقفه و تلاشهاي شبانه روزي نجاتگران هلال احمر تشکر ويژه کرد.
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۳۴

29 Dec 2019