۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۱۳۴۸۲
استاد حوزه و دانشگاه:

12 فروردین سند افتخار ملت ایران/ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: 12 فروردین سند افتخار ملت ایران است چراکه در این روز نظام جمهوری اسلامی به رای مردم گذاشته شد.
12 فروردین سند افتخار ملت ایران/ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام ابوالفضل صابری اراکی ظهر امروز در همایش "ˈجمهوری اسلامی، زمینه‎ساز حکومت مهدی فاطمه" با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: این بانوی مکرم اسلام در انتخاب‌های زندگی خود، خدا را بر غیرخدا ترجیح می‎داد و همین عامل سبب شد تا ایشان به بانوی بی‌همتای جهان خلقت تبدیل شود.

وی با بیان اینکه زندگانی حضرت زهرا(س) نمونه بارز زندگی به سبک اسلامی است، گفت: اگر هریک از ما در زندگی خود،غیرخدا را بر خدا ترجیح دهیم بی‎شک مرام و معرفت فاطمی پیدا نکرده‌ایم.

صابری اراکی، امر به معروف و نهی از منکر را از ویژگی‌های زندگی حضرت زهرا(س) دانست و تصریح کرد: این فریادهای فاطمی بود که قبل از فریادهای حسینی اسلام را به نتیجه رساند.

فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه زنده شود
این خطیب مطرح کشوری با گرامیداشت یاد شهید خلیلی، افزود: امروز باید فریضه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه زنده شود چراکه یکی از مهمترین ضروریات جامعه اسلامی به شمار می‎رود.

صابری اراکی با انتقاد از بی‎توجهی برخی نسبت به احیای امربه معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: چرا بعد از فوت شهید خلیلی باید پروند قضایی وی به جریان بیفتد و پیش از آن کسی به این موضوع اهمیت نداد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 12 فروردین، تصریح کرد 12 فروردین سند افتخار ملت ایران است چراکه در این روز نظام جمهوری اسلامی به رای مردم گذاشته شد.

مرحله بعدی سبد کالایی باتدبیر بیشتری اجرا شود
صابری اراکی بر ضرورت اداره هرچه بهتر کشور از سوی مسئولان اجرایی تاکید کرد و گفت: برای مردم کشوری که به یکی از پنج کشور برتر دنیا در زمینه تکنولوژی و فناوری تبدیل شده شایسته نیست که در صف‌های سبد کالا با یکدیگر درگیر شوند.

وی افزود: برهمین اساس ضروری است تا دولت در اجرای گام‌های بعدی این طرح تدبیر بیشتری به کار گیرد تا شاهد این بی برنامه‌گی‌ها و بی‌نظمی‌ها نباشیم.

وی با تاکید بر تحقق شعال سال از سوی مردم و مسئولان، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای عمل کرد که در هشت سال دفاع مقدس عمل کردیم و با عزم ملی و مدیریت جهادی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گام برداریم.

باید شب شهادت حضرت فاطمه(س) قربانی خرافات شود

این استاد حوزه و دانشگاه، حفظ شان فاطمی در روز سیزده فروردین را خواستار شد و گفت: نباید شب شهادت حضرت فاطمه(س) قربانی خرافات شود.

به گزارش جهانبین نیوز در پایان این مراسم از خادمان دهه فجر 92 نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۳:۰۹

10 Jan 2020