۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۴۴۵۲
مدير آموزش و پرورش فارسان:

فضاي امن، بانشاط و ماندگار زمينه رشد و شکوفايي را در پي دارد

مدير آموزش و پرورش فارسان به ضرورت تخريب و بازسازي مدارس تخريبي اشاره و بیان داشت: فضاي امن، بانشاط و ماندگار زمينه رشد و شکوفايي را در پي خواهد داشت.
فضاي امن، بانشاط و ماندگار زمينه رشد و شکوفايي را در پي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، داراب احمدي مدير آموزش و پرورش فارسان اظهار کرد: مراسم کلنگ زني مدرسه 9 کلاسه حضرت زهرا (س) فارسان با حضور مهندس حيدري مديرکل نوسازي استان چهارمحال و بختياري، فرج الله اعرابي معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش و پرورش،مهندس طاهري فرماندار شهرستان فارسان و اسلامي،شهردار فارسان برگزار شد.
 
در اين مراسم احمدي، مدير آموزش و پرورش گزارشي از وضعيت فيزيکي مدارس شهرستان ارائه و در ادامه به ضرورت تخريب و بازسازي مدارس تخريبي اشاره و بیان داشت: فضاي امن و بانشاط و ماندگار زمينه رشد و شکوفايي را در پي خواهد داشت.

ساخت هرمدرسه در واقع محکم کردن پايه هاي علمي و فرهنگي جامعه است

وي تصريح کرد: ساختن مدرسه و شاد کردن دل کودکاني که در واقع آينده سازان مملکت اسلامي ما خواهند شد، از کارهاي نيک و خداپسندي است که در آموزه هاي ديني به آن سفارش شده است.

احمدی اظهار داشت: ساخت هرمدرسه در واقع محکم کردن پايه هاي علمي و فرهنگي جامعه است.
 
در ادامه اين مراسم مهندس حيدري ضمن ارائه گزارشي از روند ساخت و ساز پروژه هاي در دست اقدام شهرستان، بر ضرورت تسريع در امر ساخت و ساز اين پروژه ها تاکيد کرد .
 
گفتني است مدت زماني اجراي پروژه آموزشگاه 9 کلاسه حضرت زهرا (س) و تحويل آن به آموزش و پرورش شهرستان فارسان بيست و چهار ماه است و با اعتباري حدود 12 ميليارد ريال به بهره برداري خواهد رسيد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۴۱

8 Jan 2020