۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۱۱۲۲۲
نماینده مردم بروجن در مجلس:

حماسه ۹ دی تجلی‌گاه بصیرت و بینش بالای ملت ایران است

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۹ دی نشان داد ملت ایران هیچ‌گاه فریب ترفندهای دشمن را نخورده و در تشخیص حق و باطل همواره به درستی تصمیم گرفته‌اند.
حماسه ۹ دی تجلی‌گاه بصیرت و بینش بالای ملت ایران است
امیرعباس سلطانی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: مردم کشور در ۹ دی به طور فراگیر و خودجوش وارد عرصه شدند و با حضور چشمگیر و پرشور، تعهد خود را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام نشان دادند.
وی افزود: در جریان فتنه ۸۸، فتنه‌گران با ادعای تقلب در انتخابات، ارزش‌های نظام را مورد حمله و هجمه خود قرار دادند و این موضوع از سوی ملت انقلابی کشور بی‌پاسخ نماند و سبب شد تا بساط فتنه‌گران با ذلت تمام برچیده شود.
سلطانی با بیان اینکه نظام انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ و مکتب حسینی است، تصریح کرد: زمانی که در جریان فتنه ۸۸، حرمت عاشورا و ارزش‌های آن از سوی فتنه‌گران شکسته شد، صبر مردم به سر آمد و با تمام وجود وارد عرصه شدند.
این مسئول ادامه داد: مردم با حضور همه‌جانبه و خودجوش خود به دشمنان نظام و اسلام نشان دادند که هیچ‌گاه فریب ترفندهای دشمن را نخورده و در تشخیص حق و باطل همواره به درستی تصمیم گرفته‌اند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جریان حضور حماسی مردم در روز ۹ دی، هیچ ‌یک از دستگاه‌های حکومتی نقشی نداشته، متذکر شد: حضور مردم در ۹ دی، خودجوش بود و هیچ یکی از دستگاه‌های حاکمیتی در شکل‌گیری این حضور نقشی نداشتند.
سلطانی در ادامه به حضور همیشه در صحنه مردم چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: مردم این استان در مقاطع مهم و حساس کشور احساس مسئولیت کرده و با حضور حماسی خود دشمن را همواره ناکام گذاشته است.
وی با بیان اینکه مردم این استان در عرصه‌های ملی و دینی کشور همواره پیشگام هستند، متذکر شد: مردم استان در صحنه‌های مختلف به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس پیشگام بوده و رزمندگان استان در جبهه‌های حق و باطل خط‌شکن بودند.
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۳:۳۳

27 Dec 2019