۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۳۷۲۴۲
در هفته بسيج/

ويزيت رايگان 80 نفر در روستاي قراقوش در شهرستان سامان

مسئول کانون بسيج جامعه پزشکي شهرستان سامان با بيان اينکه در هفته بسيج 80 نقر در روستاي قراقوش ويزيت رايگان شده اند، بيان داشت:هدف از ارائه رايگان خدمات پزشکي در روستاي قراقوش ارائه خدمات به مناطق کمتر برخورد شهرستان سامان است.
ويزيت رايگان 80 نفر در روستاي قراقوش در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز؛ پيران فرجي در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه به مناسبت هفته بسيج از اعزام تيم پزشکي همراه با کارشناسان بهداشتي به مناطق کمتر برخوردار روستاي قراقوش خبر داد و اظهار داشت: در اين روستا ۸۰ نفر بيمار ويزيت و ۳۰ مورد تزريقان انجام شد.

فرجي با بيان اينکه ويزيت، تزريق و تست غربالگري بيماري های ديابت، فشار خون و... به صورت رايگان خدمات رساني به مراجعه کنندگان صورت گرفته است، بيان داشت: بيماري ها شامل سرما خوردگي و علايم کمر درد و پا درد بوده است.


وي ارائه رايگان خدمات پزشکي در مناطق کمتربرخوردار روستاي قراقوش را هدف این طرح عنوان کرد و بيان داشت: اعضاي بسيج جامعه پزشکي با حضور در روستاها و مناطق محروم شهرستان علاوه بر ارائه خدمات درماني بهداشتي، وضعيت سلامت دانش‌آموزان را رصد کرده و در بخش پزشکي بهداشتي، دندانپزشکي و پيشگيري از بيماري‌ها نيز به آنها آموزش مي‌دهند.
 
فرجي با بيان اينکه روستاي قراقوش جزء روستاهاي قمر است که در ماه يک بار پزشک در اين روستا مستقر مي شود بيان داشت: فردا در روستاي مارکده خدمات رساني داندان پزشکي صورت مي گيرد که اطلاع رساني در اين زمينه دردر روستاهاي منطقه صورت گرفته است.



وي افزود: خدمات دندان پزشکي براي مادران باردار، دانش آموزان، آموزش براي دانش آموزان در راستاي نحوه مسواک زدن و... صورت خواهد گرفت.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۰:۲۱

28 Dec 2019