۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۲۹۲۳۲
يادداشت/

تراژدی غم انگیز"بروجن-لردگان"

بروجن -لردگان جاده ای که می توان کتابی برای شرح حوادث آن نوشت؛ دل هایی که داغدار جاده مرگ است و قطره های اشکی که مشخص نیست تا چه هنگام این تراژدی غمگین را نجوا خواهند کرد.
تراژدی غم انگیز"بروجن-لردگان"
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حادثه رانندگی در محور بروجن-لردگان، جاده مرگ باز هم قربانی گرفت؛ خبرهایی که در هر ماه تیر اخبار حوادث بروجن را به خود اختصاص می دهد.

جاده بروجن - لردگان یکی از مهم ترین و پر ترددترین جاده های استان چهارمحال و بختیاری است که اتصال فلات مرکزی ایران به سمت خوزستان و شهر های جنوبی کشور را برقرار کرده است؛ به طور میانگین روزانه ۲۵ هزار خودرو از این مسیر تردد می کند.

جاده ای که در استان چهارمحال و بختیاری مردم از آن به جاده مرگ یاد می کنند بیشترین میزان حوادث در این استان را به خود اختصاص داده است.

جاده ای که تاکنون ده ها نفر را به کام مرگ کشانده و خانواده های زیادی را داغدار کرده است؛ جاده ای که بوی مرگ می دهد هفته ای را بدون حادثه نمی گذارد.

در ایام تعطیلات اشتهای دو چندان می یابد تا سفر مسافران را نیمه تمام بگذارد و لحضه های خوش آنها را به صحنه های دردناک و دلخراش تبدیل کند؛ همزمان با آغاز تعطیلات و ترافیک سنگین، شهرستان بروجن حوادث بیشتری را تجربه می کند، گویی حادثه در این محور تمام شدنی نیست.

علیرغم چهار خطه شدن بخش هایی از این محور، اما هنوز قسمت های ناتمامی باقی مانده تا تکمیل شود و کابوس مرگ در این محور تمام شود.

بازدید مسئولان استانی و کشوری و وعده های تکمیل آن، متاسفانه بخش های حادثه خیز دیگری در این محور را باقی گذاشته تا همچنان شاهد حوادث غم انگیز باشیم.

جاده ای که می توان کتابی برای شرح حوادث آن نوشت؛ دل هایی که داغدار جاده مرگ است و قطره های اشکی که مشخص نیست تا چه هنگام این تراژدی غمگین را نجوا خواهند کرد.

به نظر می رسد با حرکت لاک پشتی پروژه چهار خطه بروجن لردگان همچنان باید جان عزیزانمان در معرض خطر باشد و شاهد این حوادث دلخراش و دردناک باشیم.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۳:۰۳

26 Dec 2019