:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> زيبايي بارش برفي که به کام مسافران تلخ شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۶۲۶۲
گزارشي از حال و هواي روز برفي در بن؛

زيبايي بارش برفي که به کام مسافران تلخ شد

بارش هاي برف در سومين روز آغاز فصل زمستان با بي توجهي مسولين به کام شهروندان بني تلخ شد.
زيبايي بارش برفي که به کام مسافران تلخ شد
به گزارش خبرنگار زنگ خبر، همزمان با سومين روز از آغاز فصل زمستان الطاف الهي شامل حال مردم شهرستان شد، و بارش هاي که از ديشب آغاز شده همچنان ادامه دارد.

صبح امروز با وجود بارش هاي فروان برف و به زمين نشستن بارش ها ،حمل و نقل دچار مشکلاتي گرديد که محمدحسن سليمي روابط عمومي شهرداري بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر از بازگشايي کليه معابر تا ظهر امروز خبر داد و تصريح کرد:پاکسازي معابر از ساعت ۴صبح امروز آغاز شده و معابر اصلي در حال پاک سازي است.

به گزارش خبرنگار زنگ خبر، صبح امروز شاهد عدم تردد ميني بوس هاي برون شهريدر شهر بن بوديم که روابط عمومي شهرداري بن علت آن را عدم مسافر خواند؛ اين در حالي است که مسافران در گفت گو با خبرنگار اين پايگاه از انتظار يک ساعت و نيم در ترمينال اين شهر خبر داده و تصريح کردند: از ساعت ۷:۳۰ تا ۸:۱۵ دقيقه صبح ۱۲ نفر مسافر در ترمينال حضور داشتند و رانندگان به علت به حداکثر نرسيدن مسافران حرکت نکردند.

سليمي علت عدم حرکت ميني بوس ها را نبود مسافر خواند و گفت: تا مسافران به ۱۸ نفر نرسند رانندگان حرکت نمي کنند،چرا که برايشان نمي صرفد.

در ادامه با پيگيري هاي مکرر،يک ميني بوس حرکت کرده و به جاي کرايه ۹۰۰ توماني ۱۵۰۰ توماني از مسافران گرفتند.

يکي از مسولين شهرداري علت آن را نرسيدن زورشان به رانندگان اعلام کرد و با بيان اين واژه که"چه کار کنيم زورمان به رانندگان نميرسد"پاسخ منطقي به خبرنگار ما نداد.

انتهاي پبام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۵۳

27 Dec 2019