۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۳۴۸۱۲
کارشناس فرهنگي اداره تبليغات اسلامي لردگان خبر داد

اعزام بيش از 160 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهرستان لردگان

کارشناس فرهنگي اداره تبليغات اسلامي لردگان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بيش از 160 مبلغ و مبلغه ديني به مساجد و هيئات مذهبي شهرستان لردگان اعزام شدند که از اين تعداد 120 نفر طلبه آقا و 40 نفر طلبه خانم هستند.
اعزام بيش از 160 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ عباس باميري کارشناس فرهنگي اداره تبليغات اسلامي لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان، اظهار داشت: ماه رمضان ماه قرآن، نور، تقوا و فضيلت است، ماه رمضان را بايد ماه قرآن ناميد و تلاش کرد تا فلسفه اصلي اعزام مبلغان بيان احکام نوراني اسلام، ترويج فرهنگ ديني، تقويت روحيه جهادي و ترويج فرهنگ توليد و اشتغال باشد.

وي خاطرنشان کرد: برنامه‌هاي قرآني و محافل انس با قرآن همانند سال‌هاي گذشته در کليه مساجد شهرستان لردگان و روستاهاي آن انجام مي شود و علاوه بر آن کلاس‌هاي آموزش روخواني و روان‌خواني قرآن نيز در ماه مبارک رمضان برقرار است.

کارشناس فرهنگي اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان در پايان خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به اينکه جامعه نياز بيشتري به معارف دارد و براي مقابله با تفکرات مسمومي که دشمنان به وسيله شبکه‌هاي اجتماعي و ايجاد آسي‌بهاي اجتماعي به دنبال آن هستند، مي‌توان گفت ماه رمضان فرصتي بسيار ارزنده براي ايمن‌سازي جامعه در مقابل اين هجمه‌ها باشد.

انتهاي پيام1026ج /630ل
 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۱:۵۹

7 Jan 2020