۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۸۸۸۲
بعد از گذشت چندین سال؛

کم‌کاری پیمانکار و ملی بودن پروژه دلیل عدم تکمیل جاده بروجن-شهرکرد است

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ملی بودن و پروژه و کم‌کاری پیمانکار که نسبت به خلع‌ید آن اقدام شده از دلایل تاخیر در تکمیل جاده بروجن-شهرکرد است.
کم‌کاری پیمانکار و ملی بودن پروژه دلیل عدم تکمیل جاده بروجن-شهرکرد است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به دنبال اعتراض برخی از مردم شهرستان بروجن به اینکه چرا جاده بروجن-شهرکرد هنوز بعد از گذشت چندین سال هنوز تکمیل نشده است و این جاده به محلی برای وقوع تصادفات شدید تبدیل شده این موضوع را از احسان امانی بابادی مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری پیگیر شدیم.

امانی با تائید این موضوع که این جاده هنوز بعد از گذشت چندین سال به بهره‌برداری نرسیده و درواقع تکمیل نشده است افزود: جاده مذکور از بروجن تا فرادنبه به طول ۷ کیلومتر دو بانده شده است.

وی ادامه داد: هنوز ۳۰ کیلومتر از این جاده دو بانده نشده و باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل آن اقدام شود.

مدیرکل دفتر فنی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: محور سفیددشت تا فرادنبه هم جزء قسمت‌هایی است که هنوز دوبانده نشده و متاسفانه یکی از محورهای خطرآفرین برای رانندگان محسوب می‌شود.

وی عمده‌ترین خطرها را در قسمت پیچ‌های بعد از کارخانه سیمان و پیچی که به سمت فرادنبه می‌رود دانست و عنوان داشت: چهارخطه داخل شهر سفیددشت و فرادنبه به سمت شهرداران تکمیل شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه جاده بروجن را پروژه‌ایی ملی عنوان و افزود: این پروژه تحت نظارت شرکت زیرساخت توسعه راه‌های کشور بوده و متاسفانه یکی از دلایلی که هنوز عملیاتی نشده است نیز همین است چون اگر پروژه استانی بود تا به حال عملیاتی و تکمیل شده بود.

امانی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از دلایلی که این پروژه هنوز تکمیل نشده است کم‌کاری پیمانکار است ادامه داد: متاسفانه پیمانکار علی‌رغم تصور ما ضعیف عمل کرد و نامه خلع‌ید ان با امضای استاندار چهارمحال و بختیاری آماده ارسال به ئزارت راه و شهرسازی است.

وی تاکید کرد: همچنین در نزدیکی شهر بروجن یک تقاطع وجود دارد که کار ساخت آن به پیمانکار ابلاغ شده و حدود ۶ ماه است که عملیات ان آغازشده است.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۲:۴۵

26 Dec 2019