۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۳۳۶۴۲
امام جمعه لردگان؛

والدين در آستانه چهارشنبه سوري مراقب جوانان باشند

امام جمعه لردگان؛ در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته نسبت به آسيب هاي اجتماعي و سلامت جسمي جوانان در چهارشنبه سوري به والدين هشدار داد.
والدين در آستانه چهارشنبه سوري مراقب جوانان باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان درخطبه هاي نماز جمعه اين هفته به چهار شنبه آخر سال اشاره داشت و گفت: سلب امنيت و آرامش مردم به بهانه لذت و سرور نه تنها روا نيست بلکه مصداق ظلم و تضييع حق الناس است، چرا که مردم حق دارند آرامش داشته باشند و در سلامت به سر برند.

انصاري در خصوص هفته منابع طبيعي بيان داشت: همه ما بايد در مسائل منابع طبيعي تفکر کنيم و کاري کنيم که اين جنگل ها و عرصه هاي منابع طبيعي که يک نعمت خدادادي و الهي است، براي ما و نسل هاي آينده حفظ شود.

خطيب جمعه لردگان با اشاره به هفته احسان و نيكوكاري‌‌ گفت: خدمت صادقانه و تلاش براي رفع مشکلات مردم  همواره بايد هدف همه مسئولين باشد، مديران دستگاه هاي اداري بايد با استعانت از خدا و با هدف رضايت مندي باري تعالي امور محوله را به سر انجام برسانند و اين تنها راه موفقيت و سعادت است.

مقابل زورگويي‌هاي آمريكا تا پاي جان ايستاده‌ايم‌
حجت اسلام انصاري به سخن حضرت امام خميني‌(ره) اشاره داشت و گفت: مقابل زورگويي‌هاي آمريكا تا پاي جان ايستاده‌ايم‌.
وي افزود: قيامي كه براي خدا است و نهضتي كه بر اساس معنويت و عقيده است، عقب‌نشيني نخواهد كرد. ملت ما اكنون به شهادت و فداكاري خو گرفته است و از هيچ دشمني و هيچ قدرتي و هيچ توطئه‌اي هراس ندارد.

مشكلات مردم و گلايه‌هاي مردم را ناديده نبايد گرفت
امام جمعه لردگان به فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) اشاره داشتند: ما امروز دچار مشكليم، نمي‌شود مشكلات مردم و گلايه‌هاي مردم را ناديده گرفت؛ مسؤولين بايد جدّي بگيرند. مسأله بيکاري جوانان و مسأله ركود مهم است. البتّه مسؤولين تلاش مي‌كنند، امّا ظرفيّتها بيش از اين‌ها است.

انصاري گفت: انقلابي بودن و انقلابي ماندن در كلام مقام معظم رهبري، ضامن تحقق عدالت اجتماعي، ريشه‌كني فقر، جهل، استضعاف، از كاهش آسيبهاي اجتماعي در راستاي تحقق سلامت اجتماعي و همچنين مويد پيشرفت علمي كشور و تأمين عزت ملي و هويت ملي ايراني و تأمين اقتدار بين‌المللي و در يك كلام، فعال كردن ظرفيت‌هايي است كه خداوند در اين سرزمين به وديعه نهاده است.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۲۰

1 Jan 2020