۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۳۷۶۰۲
فرمانده انتظامي شهرستان بروجن:

تذکر آمران به معروف فقط لساني باشد

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن در نشست ستاد امر به معروف و نهي از منکر گفت: تذکر آمران به معروف فقط لساني باشد و به صورت قهري عمل نکنند.
تذکر آمران به معروف فقط لساني باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرهنگ غلامعلي شکري در نشست ستاد امر به معروف و نهي از منکر با طلايه داران قشر فرهنگي، دبيران آموزش و پرورش و حلقه صالحين به آسيب هاي فضاي مجازي و تهديدات جامعه اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهي از منکر يکي از تعاليم مهم اسلام است و اگر معروف در جامعه احيا و تقويت شود منکرات به خودي خود تضعيف مي‌شوند.

وي به قانون حمايت از آمرين به معروف و ناهيان از منکر اشاره کرد و گفت: تذکر آمران به معروف فقط لساني باشد و به صورت قهري وارد نشوند.

شکري در ادامه با اشاره به صدور کارت ويژه آمران به معروف و ناهيان از منکر، افزود: افزايش آمار اين قشر ناهنجاري هاي سطح جامعه را کاهش مي دهد.

وي تاکيد کرد: اگر آمرين به معروف و ناهيان از منکر موردي را مشاهده کردند که عفت جامعه را جريحه دار مي کند به ۱۱۰ پل ارتباطي بين مردم و پليس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامي شهرستان بروجن همچنين بر آگاه سازي دانش آموزان براي حضور کمتر در فضاي مجازي تاکيد کرد.

شکري در ادامه با اشاره به آيه ۱۰۴ سوره مبارکه آل عمران و اهميت امر به معروف و نهي از منکر، گفت: امر به معروف واجب کفايي است و آنقدر مهم شمرده شده که هم رديف واجباتي مانند نماز، روزه و ... شناخته مي شود.

وي با اشاره به نقش امر به معروف و نهي از منکر و تاکيد بر انجام کار جهادي، تصريح کرد: آمران به معروف منتظر دستگاه هاي اجرايي نباشند؛ اگر هر شخصي وظيفه خود را به اندازه مسئوليت ديني و شرعي که دارد ايفا کند يک جامعه بسيار سالمي خواهيم داشت.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۵:۱۳

30 Dec 2019