۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۳۵۶۲۲
فرمانده انتظامي چهارمحال و بختیاری:

پيگيري طرح هاي عملياتي و اقدامات پيش دستانه از اولويت هاي كاري

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه اجراي طرح هاي عملياتي پاسخ به مطالبات مردمي درجهت ارتقاء امنيت است گفت: پيگيري طرح هاي عملياتي و اقدامات پيش دستانه از اولويت هاي كاري پليس است .
پيگيري طرح هاي عملياتي و اقدامات پيش دستانه از اولويت هاي كاري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، سردار غلامعباس غلامزاده در جلسه كميسيون بيان داشت: عملكرد موفق پليس در انجام ماموريت‌ها عزت نظام مقدس جمهوري اسلامي را به نمايش مي‌گذارد و لازمه پيشرفت در ابعاد اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي تامين امنيت است و قطعا اجراي عدالت امنيت و رضايت مردم را در برخواهد داشت.

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا بيان داشت: پليس بايد با برنامه ريزي و تعامل با تمامي ارگان هاي مرتبط نسبت به اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي اهتمام ورزيده و با مخلان نظم و امنيت و هنجارشکنان و قاچاقچيان مواد مخدر و کالا برخورد قاطع کند.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينکه مردم بزرگترين پشتوانه و حامي نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند ، بيان داشت :پليس، حافظ ارزش‌ها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي است لذا بايستي متكي بر ايمان، اعتقاد به خدا و مجهز به آخرين تكنولوژي روز باشد.

سردار غلامزاده گفت: ناجا يک سازمان جامعه محور است و جلب رضايت مردم ، فراهم نمودن بستر مناسب براي جلوگيري از معضلات و ناهنجاري هاي اجتماعي و فرهنگي يکي از مهم ترين اهداف ناجاست.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان رسيدگي به مطالبات و خواسته هاي قانوني مردم را مهم برشمرد و گفت: پيگيري طرح هاي عملياتي و اقدامات پيش دستانه از اولويت هاي كاري پليس است .

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۳:۵۹

16 Jan 2020