۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۰۶۶۲
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

امسال، پاییز پربارشی پیش رو داریم/ بارندگی‌ها تا روز سه‌شنبه ادامه دارد

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همانطور که قبلا هم پیش‌بینی شده بود بارش‌ها از آبان آغاز شده و طبق انتظاری که داشتیم پاییز پربارشی را خواهیم داشت.
امسال، پاییز پربارشی پیش رو داریم/ بارندگی‌ها تا روز سه‌شنبه ادامه دارد
مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سامانه بارشی که از دیروز وارد استان شد بارش‌های خوبی را برای این استان به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در شهرکرد از اواخر وقت دیروز تا صبح امروز فعال شده و تا این لحظه ۱۶ میلی‌متر بارش به ثبت رسیده است افزود: برای کوهرنگ بیشترین میزان بارندگی با ۳۵ میلی‌متر به ثبت شده است.

قطره با تاکید بر اینکه این سامانه بارش‌های خوبی را برای این استان در پی داشته است ادامه داد: سامانه بارشی درحال خارج شدن از استان است، اما مجدد برای فردا و پس‌فردا بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود و برای روز سه‌شنبه هم احتمال بارش وجود دارد، اما بعد از آن و تا اواخر هفته بارشی برای این استان پیش‌بینی نمی‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: همانطور که قبلا هم پیش‌بینی شده بود بارش‌ها از آبان آغاز شده و طبق انتظاری که داشتیم پاییز پربارشی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بارش‌هایی که تا الان اتفاق افتاده به ۲۶ میلی‌متر رسیده است و این درحالی است که سال گذشته میزان بارش‌ها هشت میلی‌متر بود و افزایش سه برابری را در این زمینه شاهد هستیم.

قطره با بیان اینکه برای پاییز بارش برف نیز پیش‌بینی می‌شود اضافه کرد: این درحالی است که دما تا آن حدی که انتظار است سرد نخواهد شد اما بارش برف هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۴:۲۷

27 Dec 2019