۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۶۶۲۲
بيانيه بسيج جامعه زنان چهارمحال و بختياري:

شهادت شيخ نمر،وحدت امت اسلامي را بيش از پيش تقويت مي کند

بسيج جامعه زنان استان چهارمحال و بختياري با صدور بيانيه اعلام داشت: بدون ترديد شهادت شيخ نمر وريختن خون به ناحق اين شهيد والامقام و روحاني جليل القدر، وحدت امت اسلامي را بيش از پيش تقويت و زمينه سقوط و فروپاشي پايه هاي اين رژيم تروريست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.
شهادت شيخ نمر،وحدت امت اسلامي را بيش از پيش تقويت مي کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، بسيج جامعه زنان استان با صدور بيانيه اي اقدام وحشيانه آل سعود در به شهادت رساندن مظلومانه شيخ نمر باقر النمر، عالم شيعي عربستان را محكوم كرد .

متن كامل اين بيانيه به شرح ذيل مي باشد:

بسمه تعالي

اي رسول، مومنان را بر جنگ ترغيب کن که اگر بيست نفر از شما صبور و پايدار باشيد بر دويست نفر غالب خواهيد شد و اگر صد نفر بوده بر هزار نفر غلبه خواهيد کرد؛ زيرا آنها گروهي بي دانش اند.

(انفال / ۶۵)

امت اسلامي اين روزها شاهد مرحله دشوار و شرايط حساسي مي باشد که بيانگر مرحله جديدي از نقشه هاي دشمنان اسلام و توطئه آنان بر ضد امت اسلامي و هويت آن است.

اقدام خبيثانه و جنايت کارانه رژيم آل سعود در به شهادت رساندن آيت الله شيخ نمر باقر النمر، رهبر شيعيان عربستان بخشي از يک توطئه صهيونيستي براي تشديد تفرقه بين امت اسلامي و اختلاف بين شيعيان و اهل تسنن است، که به فضل الهي و به برکت خون هاي پاک شهيدان از جمله اين شهيد عزيز و والا مقام، ناکام مانده و با هوشياري، هوشمندي و وحدت مسلمانان به گونه اي معکوس، آثار خود را در صحنه ي مقاومت اسلامي و آرمان آزادي قدس شريف هويدا خواهد ساخت.

اکنون زمان آن فرارسيده که دنيا در قبال اين جنايت و ديگر جنايات رژيم منحوس سعودي، احساس مسئوليت کرده و پاسخي مناسب به آن بدهد. يقيناً، تبعات اين اقدام ددمنشانه رژيم آل سعود به سرعت گريبان سياستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.

با طنين انداز شدن پيام راستين و آگاهي بخش شيخ نمر در جاي جاي سرزمين حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحاني جليل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ويژه جوانان غيور حجازي برافراشته نگه داشته شده و در آينده اي نه چندان دور انتقام سختي از جنايتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشي پايه هاي رژيم تروريست پرور، منفور و ضد اسلام سعودي را رقم خواهد زد.

بدون ترديد شهادت شيخ نمر وريختن خون به ناحق اين شهيد والامقام و روحاني جليل القدر، وحدت امت اسلامي را بيش از پيش تقويت و زمينه سقوط و فروپاشي پايه هاي اين رژيم تروريست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

ما قشر بسيج جامعه ي زنان چهارمحال و بختياري بار ديگر به مستکبران جهان، رژيم جنايت کار آل سعود و بويژه شيطان بزرگ آمريکا ياد آور مي شويم که ما ملت عاشورايي و پيرو نهضت حسيني بوده و هستيم و همواره آموزه هاي امام و مقام معظم رهبري را بر خود فرض و پيروي از آنان را بر خود واجب دانسته و اعلام مي داريم، هرگونه دخالت و جنگ افروزي آمريکا و آل سعود در ديگر کشورها را محکوم کرده و هرگونه تهديدي را پاسخ کوبنده خواهيم داد.

ما خواستار توقف فوري کليه بي حرمتي ها و تهاجمات وحشيانه از سوي نظام سعودي و هم پيمانان او هستيم و آنها را مسئول اين جنايات زشت و غير انساني مي دانيم .

ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن کنتم مؤمنين

إن تنصروا الله ينصرکم ويثبت أقدامکم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۰۲

27 Dec 2019