۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۳۸۱۸۸
آغاز بندگي

جشن عبادت در بروجن/ 850 دانش آموز دختر سن تکليف را جشن گرفتند

رئيس آموزش و پرورش شهرستان بروجن گفت: 850 دانش آموز دختر طي مراسمي در مصلي نماز جمعه شهر بروجن سن تکليف خود را جشن گرفتند.
جشن عبادت در بروجن/ 850 دانش آموز دختر سن تکليف را جشن گرفتند
به گزارش جهانبین نیوز، علي رسولي رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن در گفت‌وگو با کلار، اظهار داشت: ۸۵۰ دانش آموز دختر پايه سوم ابتدايي از ۲۲ مدرسه شهرستان بروجن آغار عبادت و بندگي خود را جشن گرفتند.

وي رسيدن به سن تکليف را نقطه عطفي براي ورود انسان به مرحله جديدي از زندگي دانست و گفت: دانش آموزان با رسيدن به سن تکليف حلاوت عبادت و ارتباط با خدا را مي چشند.

رسولي با اشاره به اين که نماز بهترين وسيله براي ارتباط با خدا است، گفت: جشن عبادت بدين معنا است که رشد فکري در دانش‌آموزان ايجاد شده و آماده به جا آوردن دستورات الهي هستند.

وي ضمن بيان اين که دانش‌آموزان بايد از ابتداي رسيدن به سن تکليف در انجام فرايض و واجبات خود تلاش کنند، گفت: براي نزديکي و انس با خداوند متعال بايد از دستورات الهي پيروي کنيد و کساني‌ که با خدا دوست باشند، مورد محبت و علاقه ديگران نيز واقع مي‌شوند.

رسولي با اشاره به اين که عبادت انسان را به خدا نزديک تر مي کند و باعث به آرامش رساندن قلوب مي شود، گفت: عبادت بزرگترين فعاليتي است که انسان مي تواند براي خالق و معبود خود انجام دهد.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان بروجن همچنين گفت: حجاب براي دختران بالاترين وظيفه است؛ با الگو گرفتن از سيره حضرت فاطمه (س) مي توان نزد خداوند محبوب ماند.

وي با بيان اين که آموزش و پرورش به عنوان موثرترين دستگاه و تشکل دولت و ملت نقش موثري در شکل گيري شخصيت دانش آموزان دارد، گفت: توان دبيران و مربيان پرورشي مدارس بيش از پيش در راستاي تقويت بنيه ي اعتقادي و اخلاقي دانش آموزان به کارگيري خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۹:۵۰

1 Jan 2020