۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۲۹۱۸۸
مدير آموزش و پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري:

کارمندان باید توسعه‌خواه باشند نه توسعه‌کاه

مدير آموزش و پژوهش هاي توسعه و آينده نگري سازمان مديريت و برنامه ريزي چهار محال و بختياري: مديران استان و کارکنان بايد خودشان را در معرض يک آموزش جدي قرار دهند.
کارمندان باید توسعه‌خواه باشند نه توسعه‌کاه
به گزارش جهانبین نیوز؛ عليرضا شجاعي، مدير آموزش و پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با منطقه آزاد ضمن اشاره به کسب رتبه برتر کشوري در سال ۹۳ و ۹۴ اظهار کرد: در هر استان يک نظام اداري و اجرايي وجود دارد که در آن مديران و کارکنان، جمعيت قابل‌توجهي را تشکيل مي‌دهند و اکثرشان نيز داراي مدارک دانشگاهي هستند، اما با این حال مديران و کارکنان براي خدمت کردن در بدنه دولت نيازمند آموزش هستند.

وي افزود: حدود ۲۰۷ دوره آموزشي براي پرسنل و مديران در طول يک سال برگزار شده، ازجمله دوره‌هاي بهبود مديريت، کارگاه‌ها و سمينارهاي خاص و...،
همچنين حدود 6 هزار برگ گواهينامه براي مديران و کارکنان دولت صادر شده.

شجاعي به برگزاري ۹۸ ساعت آموزش توجيهي بدوخدمت به صورت پيوسته براي کساني که تازه وارد سيستم کار در دولت مي‌شوند اشاره کرد و بيان داشت:
هرچند استان موفق به کسب رتبه برتر شده ولي وضعيت آموزش و پژوهش در استان خوب نيست، چراکه نگرش برخي مديران به مبحث آموزش، نگرش خوبي نيست.

مدير آموزش و پژوهش‌هاي توسعه و آينده‌نگري سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري ادامه داد: متأسفانه برخي مديران خودشان را مستغني و بي‌نياز از آموزش مي‌دانند و تجربه چنان اهميتي ندارد و بايد بر نوآوري و روزآمدي دانش‌مان تأکيد کنيم.

شجاعي بر ضرورت يک تذکر جدي به مديران این استان تأکيد نمود و خاطرنشان کرد: مديران استان و کارکنان بايد خودشان را در معرض يک آموزش جدي قرار دهند تا همه با هم بتوانيم حول محور توسعه پايدار استان يک گام جدي برداريم و بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب بايد به سمت فرآيندهاي دانش‌بنيان برويم.

وی اضافه کرد: ما بايد کارمندان را به نحوي آموزش دهيم که توسعه‌خواه باشند نه توسعه‌کاه و همچنین بايد مديراني را تربيت کنيم که کاتاليزور توسعه باشند.

شجاعي در پايان از شروع دوره‌هاي متعدد آموزشي ازجمله سمينار در خصوص اقتصاد مقاومتي و حقوق شهروندي بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۷:۳۳

8 Jan 2020