۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۳۳۳۱۸
خطيب نماز جمعه بروجن:

"آشتي ملي" ريشه در نهضت آزادي دارد/ مقاومت تنها گزينه روي ميز ملت ايران است

خطيب نماز جمعه بروجن با تاکيد بر اين که مقاومت و ايستادگي تنها گزينه روي ميز ملت ايران است، گفت: متاسفانه طرح "آشتي ملي" ريشه در نهضت آزادي دارد که امام (ره) فرمودند خطر نهضت آزادي از منافقين بيشتر است.
"آشتي ملي" ريشه در نهضت آزادي دارد/ مقاومت تنها گزينه روي ميز ملت ايران است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: هر زماني که آمريکا به جامعه ديني و انقلابي ما فشارها و تهديداتش را بيشتر مي کند باور و اعتقادمان به وجود پيشرفت ها و تحفه هاي با ارزش بيشتر مي شود.

حجت الاسلام سعادت فر به سوم اسفند سالروز کودتاي انگليسي رضا خان اشاره کرد و گفت: مردم در آن زمان حمايت و پشتيباني قاطع از روحانيت نداشتند و با وجود اين که جنايات رضاخان را ديدند اما حکومت پسرش را هم پذيرفتند.

وي با اشاره به تلاش رضاخان در راستاي تضعيف و جدايي روحانيت از سياست، گفت: امروز هم دشمنان دنبال تخريب چهره هاي روحاني انقلابي هستند.

"آشتي ملي" ریشه در نهضت آزادي دارد

سعادت فر با اشاره به برخورد قاطع مقام معظم رهبري با طرح "آشتي ملي" در ديدار مردم آذربايجان، گفت: متاسفانه طرح "آشتي ملي" که در برخي از رسانه ها مطرح شد ريشه در نهضت آزادي دارد که امام (ره) فرمودند خطر نهضت آزادي از منافقين بيشتر است.

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: کساني امروز دم از "آشتي ملي" مي زنند که يک روزي در سال ۸۸ پا دوي مثلث آمريکا، اسرائيل و انگليس بودند .

وي گفت: مطرح کنندگان آشتي ملي يک روزي با تمام معاندان نظام جمهوري اسلامي از بهائيت و منافقين گرفته تا سلطنت طلبان و تروريست هايي مثل ريگي براي براندازي نظام بيعت کرده بودند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که اکنون نقشه هاي فتنه گران به برکت حماسه "۹ دي" نقش برآب شده است، گفت: اگر آنها دنبال وحدت و اتحاد مردم بودند چرا در سال ۸۸ کشور را دچار آشوب کردند.

فتنه گران با توبه به دامان مردم و رهبري بازگردند

وي گفت: ملت ايران با کسي قهر نيست اما فتنه گران با طرح آشتي ملي هرگز نمي توانند بر جنايات و خيانت هاي خودشان سرپوش بگذارند؛ به جاي طرح آشتي ملي بهتر است با توبه به دامان مردم و رهبري بازگردند.

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: مردم برخوردهاي فتنه گران را در دوران حکومت جورج بوش فراموش نکردند که نامه فدايت شوم براي رئيس جمهور آمريکا نوشتند.

سعادت فر افزود: فتنه گراني که دنبال آشتي ملي هستند تنها گزينه روي ميز براي تامين امنيت ايران اسلامي را به خيال خودشان معامله بر سر دست کشيدن از مقاومت، حمايت حزب الله و تعطيلي برنامه هسته اي و موشکي مي دانند.

مقاومت تنها گزينه روي ميز ملت ايران است

وي با تاکيد بر اين که تنها گزينه روي ميز ملت ايران مقاومت و ايستادگي است، گفت: همانگونه اي که مردم در دوران دفاع مقدس در برابر تمام ابر قدرت ها ايستادند امروز هم در مقابل تمام توطئه هاي استکبار خواهند ايستاد.

سعادت فر در بخش ديگري از خطبه ها با مطرح کردن اين سوال که آيا توسعه سايت ها و گروه هاي ضد اخلاقي در فضاي مجازي يک امر اتفاقي يا برنامه ريزي شده است، گفت: يکي از فعاليت هاي ناتوي فرهنگي در مبارزه با جمهوري اسلامي تشکيل گروه ها و شبکه هاي سکسي در قالب سايت هاي مستهجن است.

دولت آمريکا ۱۳.۶ ميليارد صرف توليد شبکه هاي مستجن مي کند

وي با بيان اين که گردانندگان اين شبکه هاي مستهجن دولتمردان يهودي هستند، افزود: دولت آمريکا ۱۳.۶ ميليارد صرف توليد برنامه هاي مستهجن براي براندازي جمهوري اسلامي در فضاي مجازي مي کند.

حجت الاسلام سعادت فر هدف کانال ها و سايت هاي مستهجن را قبح زدايي گناه و تضعيف اعتقادات جوانان در جامعه دانست و گفت: افزايش آمار طلاق، خود کشي و تغيير مذهب ثمره اين فضاهاي مجازي است.

وي با بيان اين که والدين نبايد نسبت به خط فکري فرزندان خود بي تفاوت باشند، تصريح کرد: همان طور که آب آلوده جسم فرزندان ما را آلوده مي کند اطلاعات آلوده هم آنها را از مسير صحيح منحرف مي کند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۰:۰۱

26 Dec 2019