۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۰۳۴۸
مسؤول بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان خبر داد:

بيمارستان صحرايي با کادر پزشکي مجرب در مناطق محروم لردگان برپا شد

مسئول بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان گفت: در راستاي خدمت‌رساني به مردم محروم شهرستان لردگان، بيمارستان صحرايي با کادر پزشکي مجرب در مناطق محروم دهستان اوره و بارز از توابع شهرستان لردگان با حضور سردار اکبري جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري برپا مي‌شود.
بيمارستان صحرايي با کادر پزشکي مجرب در مناطق محروم لردگان برپا شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعيل فتاح‌پور، مسؤول بسيج جامعه پزشکي شهرستان لردگان، در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: متخصص ارتوپدي، متخصص کودکان، زنان و زايمان، متخصص داخلي و بيماري‌هاي عفوني، متخصص گوش و حلق و بيني، متخصص مغز و اعصاب، متخصص چشم پزشکي و...  در اين بيمارستان صحرايي به مردم  روستاهاي بخش منج از توابع شهرستان لردگان خدمات‌رساني مي‌کنند.

وي افزود: اين بيمارستان از 14 تا 16 شهريورماه به مدت سه روز آماده خدمات‌رساني به مردم شريف 34 روستاي  اوره و بارز از توابع بخش منج است و تمام تلاش در جهت محروميت‌زدايي، اميدبخشي به امنيت پايدار و خدمات‌رساني به مردم مناطق محروم است تا شرايط درماني مطلوب و موثري را براي مردم منطقه به ارمغان آوريم.

 وي بيان کرد: کليه خدمات پزشکي به صورت رايگان در اختيار مردم انجام خواهد گرفت،

سردار اکبري جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) استان چهار محال و بختياري نيز در اين بازديد ضمن خداقوت به  جامعه پزشکان و با ابراز خرسندي از فعاليت‌هاي صورت گرفته گفت: جامعه پزشکان  در راستاي محروميت‌زدايي در استان و اين شهرستان گام‌هاي خوبي برداشته‌اند و از زحمات همه دست‌اندرکاران تقدير و تشکر بعمل آورد.

 وي هدف از برپايي اين بيمارستان را خدمت به مردم مناطق محروم عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران علاوه‌بر اينکه يک نهاد نظامي است، يک نهاد فرهنگي و اجتماعي نيز است و يکي از مصاديق بارز فعاليت‌هاي اجتماعي، فعاليت‌هاي مردم‌ياري است و يکي از مصاديق فعاليت‌هاي مردم‌ياري نيز ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مردم است، بنابراين سپاه پاسداران در راستاي مردم‌ياري به ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مردم مي‌پردازد و در ايجاد امنيت پايدار نقش بسزايي دارد.

گفتني است دهستان اوره و باز با جمعيتي بالغ‌بر 9200 نفر و 34 روستا در 45 کيلومتري شهر لردگان و 200 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي خبر1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۷:۵۸

20 Jan 2020