۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۳۷۳۷۸
بخشدار بخش مرکزي کيار:

شهدا نماد غيرت و دشمن ستيزي ايرانيان/ شکست داعش تجلي شکست باطل در برابر حق بود

بخشدار بخش مرکزي کيار گفت: ايرانيان مردمي جنگ طلب نبوده و نيستند اما هرگاه زورگو ظالمي خواست و بخواهد خدشه اي به کشورشان وارد کند مرد و مردانه در برابر تجاوز و زورگويي ها ايستادند کما اينکه در هشت سال تجاوز نيروهاي متجاوز عراق به پشتيباني آمريکا و همپيمانانش مردان و زنان ايراني محکم و استوار در برابر متجاوزان ايستادند
شهدا نماد غيرت و دشمن ستيزي ايرانيان/ شکست داعش تجلي شکست باطل در برابر حق بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کيار بيدار يادواره شهيدان هشت سال دفاع مقدس روستاي تشنيز در دبيرستان مرضيه و فدک روستاي تشنيز با حضور جمعي از مديران و مسئولان ادارات و نهادهاي شهرستان کيار، دانش آموزان و خانواده هاي ايشان برگزار و ياد و خاطره شهدا گلگون کفن روستاي تشنيز گرامي داشته شد.

در اين مراسم معنوي پس از قرائت آيات کلام الله مجيد، طنين انداز شدن سرود جمهوري اسلامي ايران و خيرمقدم بخشدار بخش مرکزي کيار به عنوان سخنران اين مراسم دقايقي درخصوص شهادت و اهميت کار بزرگي که شهدا هشت سال دفاع مقدس انجام دادن سخنراني کرد.

ولي پور گفت: يادمان باشد که گرامي داشت ياد شهدا کمتر از شهادت نيست، شهادت هنر مردان خداست و شهيدان هشت سال دفاع مقدس ميهن عزيزمان ايران نيز کساني بجز مردان خدايي نبودند.

وي با اشاره به اين نکته که سرزمين ايران ميراث بزرگ‌مردان و بزرگ‌زنان تاريخ است گفت: ايرانيان مردمي جنگ طلب نبوده و نيستند اما هرگاه زورگو ظالمي خواست و بخواهد خدشه اي به کشورشان وارد کند مرد و مردانه در برابر تجاوز و زورگويي ها ايستادند کما اينکه در هشت سال تجاوز نيروهاي متجاوز عراق به پشتيباني آمريکا و همپيمانانش مردان و زنان ايراني محکم و استوار در برابر متجاوزان ايستادند و تمام خاک و سرزمينشان را با نثار خون و جانشان بازپس گرفتند.

سخنران يادواره شهدا روستاي تشنيز افزود: ايرانيان مردمي هستند که افتخار دارند به عنوان اولين کشور و اولين مردم و قبل از اعرابي که سرزمين آنها خاستگاه اسلام بود دين اسلام را پذيرا شدند، ايرانيان که از ديرباز مردمي پيشرفته و متمدن بودند با نزول دين آسماني اسلام و صرفا به خاطر دستورات و احکام و بروز و با محتواي آن پذيراي اين دين الهي شدند در خالي که هنوز اعراب در جهل و گمراهي خود باقي بودند.

وي پور در پايان به پيروزي رزمندگان اسلام در سوريه اشاره کرد و افزود: خدا را شکر به مدد خداوند بزرگ و همت رزمندگان اسلام لشکر کفر داعش نابود شد، داعش مدعاي اسلام ناب بود اما رشادت هاي شهدا و رزمندگان واقعي اسلام مانع ازترويج و توسعه کفر داعش و تفکر آمريکايي در منطقه ما شد.

به گزارش کيار بيدار روستاي تشنيز از توابع شهرستان کيار استان چهارمحال و بختياري ۱۲شهيد در راه اسلام و انقلاب تقديم نموده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۷:۳۳

31 Jan 2020