۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۴۳۰۸
قائم مقام کميته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

توزيع يک هزار و 589 بخاري نفتي به مناطق محروم فاقد گاز خانگي

قائم مقام کميته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطقي که از گاز شهري و روستايي محروم هستند تعداد يک هزار و 589 بخاري نفتي توزيع کرده که بيشترين توزيع در شهرستان هاي کوهرنگ و لردگان بوده است.
توزيع يک هزار و 589 بخاري نفتي به مناطق محروم فاقد گاز خانگي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ اولويت هاي کاري کميته امداد در مناطق محروم و توانمندسازي خانواده ها و فقرزدايي در اين مناطق است.

نجفعلي حيدري قائم مقام کميته امداد چهارمحال و بختياري گفت: سال گذشته تعداد ۳۸۵ عدد تانکر آب بين مددجويان روستاهايي که فاقد لوله کشي آب و با تانکر آبرساني مي شوند جهت ذخيره آب آشاميدني توزيع شد.

حيدري ظرفيت اين تانکرها را ۲۰۰ ليتر اعلام کرد و افزود: براي خريد اين تعداد تانکر آب مبلغ ۴۶۲ ميليون ريال هزينه شده که ۱۵۵ عدد در منطقه موگويي و ۱۰۰ عدد منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ، ۸۰ عدد منطقه منج شهرستان لردگان و ۵۰ عدد منطقه ميانکوه شهرستان اردل توزيع شده است.

وي تصريح کرد: رويکردهاي جديد کميته امداد فقرزدايي و رسيدگي به محرومان جامعه که مناطق محروم با ضريب ۹ و هشت در اولويت برنامه هاي کميته امداد است.

قائم مقام کميته امداد استان مطرح کرد: اين نهاد در مناطقي که از گاز شهري و روستايي محروم هستند تعداد يک هزار و ۵۸۹ بخاري نفتي توزيع کرده که بيشترين توزيع در شهرستان هاي کوهرنگ و لردگان بوده است.

وي اعتبار هزينه شده براي خريد بخاري نفتي را يک ميليارد و ۸۴۴ ميليون ريال اعلام و عنوان کرد: ارائه اين نوع خدمات موجب افزايش سطح بهره وري و افزايش رفاه و سلامت مددجويان شده است.

حيدري همچنين درخصوص مناطق برخوردار از گاز خانگي گفت: تعداد ۸۴۵ بخاري گازي با ارزش يک ميليارد و ۵۰۴ ميليون ريال که بيشترين تعداد در منطقه ميانکوه، دوآب و شليل بوده و ۵۰۰ عدد آبگرمکن به مبلغ يک ميليارد و ۹۹۰ ميليون ريال در منطقه بازفت و ميانکوه توزيع شده است.

قائم مقام کميته امداد استان به نقش خيران و مشارکت هاي مردم در ياري رساندن اين نهاد اشاره کرد و گفت: خيران و نيکوکاران مي توانند با کمک هاي نقدي و غيرنقدي خود همانند وسايل گرمايشي به زندگي محرومان اين استان گرما ببخشند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۷:۴۶

15 Feb 2020