۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۰۹۷۸
امام جمعه موقت شهر اردل:

تفکرشهادت طلبي رمز موفقيت ملت ايران در مقابل استکبار است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:رمز موفقيت ملت ايران اسلامي در مقابل استکبار روحيه شهادت طلبي و ايثار است.
تفکرشهادت طلبي رمز موفقيت ملت ايران در مقابل استکبار است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:يكي از صفات شايسته و خاص عبادالرحمن، تواضع و فروتني است، خداوند در سوره فرقان آيه ۶۳ مي‌فرمايد: « وَعِبَادُ الرَّحْمَنِ الَّذِينَ يَمْشُونَ عَلَى الْأَرْضِ هَوْنًا وَإِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا »، و بندگان خداى رحمان كسانى‏اند كه روى زمين به نرمى گام برمى‏دارند و چون نادانان ايشان را طرف خطاب قرار دهند به ملايمت پاسخ مي دهند.

بهرامي اظهار كرد: تكبر سرچشمه تمام بدي‌ها است و اين تكبر است كه موجب كفر به خدا و به پيامبران مي‌شود. شخص متكبر، نعمت‌ها و الطاف الهي را فراموش مي‌كند و نمونه بارز آن تكبر شيطان نسبت به انسان و سجده نكردن بر آن است.

وي با بيان اينکه امام خميني (ره) ومقام معظم رهبري (مدظله العالي) سنبل تواضع وساده زيستي هستند و بهترين الگو برا مسئولان و مردم مي باشند افزود:امام بزرگوار باتمام مقامات وکمالات خود رايک طلبه مي دانست وباکمال فروتني به جوانان رزمنده مي فرمود من دست وپاي شما راکه دست خدابالاي آن است را مي بوسم وبرآن افتخار مي کنم و همچنين مقام معظم رهبري تابوت شهيدصيادشيرازي وشهيدحججي را بوسه مي زند.

تفکرشهادت طلبي رمز موفقيت ملت ايران در مقابل استکبار است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل با تبريک ميلاد امام حسن عسکري(ع) بيان کرد: اين امام همام در سامرا متولد شد؛ پدرش امام هادي و مادرش حديثه(سوسن) است که ۶ سال امامت کرد و معاصر با معتز، مهتدي و معتمد عباسي بود؛ ايشان همواره در زندان بودند اما در آنجا هم نقش هدايتگرانه خويش را ايفا مي کرد.

بهرامي با اشاره به اينکه امام حسن عسکري (ع) با وجود سن کم از علم و دانش فراواني برخوردار بود، افزود: آن حضرت همواره ياور مستمندان و فقرا بود و هرگز به دنياي مادي اهميت نمي داد و اخلاق و معرفت ايشان به مانند پيامبر مکرم اسلام(ص) بود.

حجت الاسلام بهرامي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار خانواده هاي شهداي دفاع مقدس ومدافعين حرم گفت:رهبر انقلاب اسلامي در اين ديدار فرمودند مراقب باشيد ممکن است دشمن براي سال ۹۸نقشه کشيده باشد اگر چه نقشه دشمن لورفته است اما همه بايد هوشياري خودراحفظ کنند زيرا آمريکا دشمني خبيث وحيله گراست وممکن است قصدفريب داشته باشد.

وي بيان کرد: در اين ديدار رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه اگر اين شهادتها و شجاعتها و صبر خانواده هاي شهدا نبود، مستکبران عالَم و امريکاي جنايتکار همچون دوران طاغوت بر کشور مسلط مي شدند، گفتند: ملت ايران قدردان شهدا و خانواده هاي آنان است که نمونه هاي آن را در حضور پرشکوه مردم در تشييع شهداي مدافع حرم و دفاع از امنيت و مرزها شاهد بوده و هستيم.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه رمز موفقيت ملت ايران اسلامي در مقابل استکبار روحيه شهادت طلبي و ايثار است گفت:همه موفقيت ها و دستاوردهايي که از اول انقلاب تاکنون به دست آورده ايم مديون استقامت در برابر استکبار جهاني بوده است .

حجت الاسلام بهرامي بيان کرد:به طور حتم ارتقاي روحيه شهادت طلبي و ايثار مي تواند ما را از آسيب ها و چالش ها در امان نگهدارد و دشمنان را مايوس و دلسرد کند و الحمدلله ميزان اين روحيه و فرهنگ در نسل جوان بسيار بالاست که مي توان اثرات مثبت آن را در همه عرصه ها در کشور مشاهده کرد.
انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۷:۴۵

29 Dec 2019