۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۳۰۴۸
امام جمعه لردگان:

حضور غيرتمند دينى مردم در ۲۲ بهمن؛ مشت محكمى بر دهان دشمنان‌

حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان، بر حضور پرشور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن تاکيد کرد و گفت: اين دهه فرصت مناسبي براي ارائه دستاوردهاي انقلاب است.
حضور غيرتمند دينى مردم در ۲۲ بهمن؛ مشت محكمى بر دهان دشمنان‌
به گزارش جهانبین نیوز به نقل ازسلام لردگان؛ حجت الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در نماز جمعه اين هفته ضمن گرامي داشت دهه مبارک فجر و  سالروز سقوط نظام ستم‌شاهى و پيروزى انقلاب اسلامى گفت: حضور مردم در صحنه هاي انقلاب يکي از عوامل مهم اقتدار نظام است.
 
۲۲ بهمن؛ مظهر اقتدار و عزم ملى‌
انصاري بيان داشت: روز ۲۲ بهمن و راهپيمايى ۲۲ بهمن، مظهر اقتدار ملت ايران است، مظهر حضور مردمى و اراده و عزم ملى ملت ايران است كه مرد و زن و پير و جوان، در همه شرايط به خيابانها مى‌آيند و خودشان را در سرتاسر كشور در مقابل چشم بينندگان قرار مى‌دهند، و اقتدار ملت ايران را به رخ جهانيان و استکبار به نمايش در مي آمورند .
 
 امام جمعه لردگان، در بخش ديگر سخنان خود ضمن تبريک به مناسبت سالروز ولادت حضرت زينب (سلام‌الله عليها) و روز پرستار اشاره داشت و گفت: تلاش حضرت زينب(سلام‌الله عليها) فقط اين نيست كه از امام در كربلا حراست و پرستارى كرده است. حضرت زينب(سلام‌الله عليها) از روح كلّى اسلام و جامعه آن روز مسلمين پرستارى كرد؛ پرستارى بزرگ او آن‌جا است.

وي افزود: حجاب و عفت مهم ترين درسي است که بانوان بايد از مکتب سرشار از معرفت حضرت زينب(س) فرا بگيرند.

حجت الاسلام انصاري، حضرت زينب(س) را پيام آور حقيقي واقعه کربلا خواند و ادامه داد: از همان نخستين لحظه قيام امام حسين(ع)، حضرت زينب(س) پا به پاي برادرش بود و اين امر تنها به خاطر رابطه خواهري و برادري نبود بلکه همواره تبعيت از امام زمان خود را واجب مي دانست.

خطيب نماز جمعه اين هفته به نقش مخرب ماهواره در زندگي‌ها اشاره کرد و گفت: ماهواره بلاي خانمان سوز خانواده‌ها است.

انصاري مطرح کرد: نقش ماهواره در جامعه مخرب است و خانواده‌ها در اين مورد بايد حساس باشند چرا که نقش آن‌ها مهم است و نحوه استفاده از وسايل تکنولوژي را مديريت کنند.
 
امام جمعه لردگان در پايان به شاخصه‌هاى رفتارى آمريكا اشاره داشت و گفت: خودبرتربيني، حق ناپذيري، جنايت نسبت به ملت ها و فريبگرى و رفتار منافقانه‌ از شاخصه هاي مهم رفتاري نظام استکباري آمريکاست، البتّه شاخصهاى استكبار بيش از اين‌ها است: جنگ‌افروزى مى‌كنند، اختلاف‌افكنى مى‌كنند، با حكومتهاى مستقل درمى‌افتند، با ملّت خودشان حتّى آن‌وقتى كه منافع گروه‌هاى خاص اقتضا مى‌كند درمى‌افتند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۰۶

30 Dec 2019