۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۴۱۰۵۸
با حضور امام جمعه لردگان و موسسه خيريه اميرالمومنين (ع) اصفهان صورت گرفت

کلنگ زني حسينيه و مسجد خيريه روستاي دارجونه

کلنگ حسينيه و مسجد روستاي دارجونه از توابع بخش مرکزي لردگان با حضور امام جمعه لردگان، معاون فرمانداري لردگان، خيرين موسسه اميرالمومنين (ع) اصفهان و مردم روستاي دارجونه به زمين زده شد.
کلنگ زني حسينيه و مسجد خيريه روستاي دارجونه
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان با اعلام اين خبر اظهار داشت: توسط موسسه خيريه اميرالمومنين (ع) اصفهان و با همت مردم روستاي دارجونه لردگان، اداره اوقاف و امور خبريه  امروز شاهد کلنگ زني مسجد اميرالمومنين (ع) و حسينيه حضرت زهرا (س) در دو طبقه در اين روستا هستيم.

وي افزود: با توجه به اينکه اين روستا در مسير کاروانهاي زيارتي حضرت ابا عبد الله الحسين(ع) قرار گرفته اين مسجد و اين حسينيه بنا نهاده شد، که هم مردم از آن استفادهاي فرهنگي ببرند و هم زائرين و مردم  بتوانند در اين محل نماز و استراحتي داشته باشند.

تاج زاد با تقدير و تشکر از خيرين موسسه حضرت اميرالمومنين (ع) اصفهان و همچنين همت بلند و ارزشمند اهالي روستا و اهداکنندگان زمين ابراز داشت: معتقديم که مسجد بايد با همت اهالي روستا بنا شود زيرا هر اندازه که مردم در اين امر سهيم باشند قدردان آن خواهند بود.

وي ساخت مسجد را ارزشمند توصيف کرد و با توصيه به اهالي در حضور پرشور  در اين آيين افزود: مسجد مکاني است که فرداي قيامت عليه مردم شکايت خواهد کرد.

در ادامه انتظامي از خيرين موسسه حضرت اميرالمومنين (ع) اصفهان گفت: ما علاوه‌بر ساخت مساجد در لردگان با توجه به هماهنگي هاي بعمل آمده با دانشگاه علوم پزشکي استان چهارمحال و بختياري براي راه اندازي ام آر آي بيمارستان شهداي لردگان برنامه‌ريزي شد که توسط موسسه خيريه حضرت اميرالمومنين (ع) اصفهان انجام شود.

انتهاي پيام1026ج/630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۲:۵۸

28 Dec 2019