۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۹۷۱۸
معاونت نيروي زميني ارتش جمهوي اسلامي ايران

هدف تحريم‌هاي اقتصادي دشمن بدبين کردن مردم به‌نظام است

معاونت نيروي زميني ارتش جمهوي اسلامي ايران گفت: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحريم‌هاي اقتصادي ناجوانمردانه‌اي را برنامه‌ريزي و تدارک ديده است براي اينکه مردم را نسبت به‌نظام بدبين کند.
هدف تحريم‌هاي اقتصادي دشمن بدبين کردن مردم به‌نظام است
به گزارش جهانبین نیوز، امير سرتيپ علي ساماني در یادواره شهدای شهرستان فارسان ضمن تسليت شهادت امام صادق( ع) افزود: چه توفيقي از اين بهتر که در اين شب عزيز ميهمان شهدا باشيم امشب شهداي شهرستان ميزبان ما هستند و خدا را شاکر هستيم و چه نيکو تدبير مسئولين شهرستان که دو اتفاق مهم را در کنار هم قراردادند حضور نوراني پيام‌آور مقام معظم رهبري در سال 64 در شهرستان فارسان و در گلزار شهدا و گرامي داشت ياد و خاطره شهداي شهرستان که دو اتفاق مهم هستند.

وي تصريح کرد: اگر در کشور ما امروز امنيت، آرامش روحي و رواني و اقتدار در منطقه هست مديون جان‌سپاري و فداکاري شهيدان است.

وي اظهار داشت: امام بنيان‌گذار کبير انقلاب اسلامي بزرگ‌مردي بود که روح مقاومت، ايثار، فداکاري و شهادت‌طلبي را در وجود ملت عزيز ايران دميد و ابهت استکبار و ابرقدرت‌هاي شرق و غرب را در هم کوبيد و موجب بيداري ملت‌ها شد.

وي بيان داشت: بهترين سند براي اثبات ولايت مداري مردم اين شهرستان، اين است که همواره ياور انقلاب بودند و 220 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي کرده‌اند.

معاونت نيروي زميني ارتش جمهوي اسلامي ايران گفت: در همه حکومت‌ها و نظام‌هاي حاکميتي اساس نظام بر پايه‌هاي استوار است اگر بخواهيم براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ارکان و پايه‌هاي اصلي را نام ببريم مي‌توان به سه ستون محکم اشاره کرد.

وي افزود: اولين و مهم‌ترين رکن نظام ولايت و رهبري است رکن اصلي انقلاب، ولايت و رهبري برگرفته‌شده از مکتب اسلام و مظهر تشيع است. مکتب و مذهبي که اميد در دل پيروان خود ايجاد کرده است.

وي بيان داشت: از سال 42 تا به امروز ولايت و رهبري و تدابير نوراني ولايت است که توانسته ملت ما را اين‌چنين سربلند و سرافراز در جامعه جهاني معرفي کند.

وي اظهار داشت: هرروز که از عمر انقلاب اسلامي مي‌گذرد توطئه‌هاي دشمن بيشتر و پيچيده‌تر شده است و چه عاملي باعث شده است که امروز اين‌گونه سربلند باشيم بايد به نقش رهبري و تدبير مقام معظم رهبري اشاره داشت.

امير سرتيپ ساماني در ادامه تصريح کرد: دومين رکن و ستون مهم انقلاب اسلامي مردم است که هم حضرت امام بنا نهضت را بر تکيه به مردم گذاشتند و هم امروز مقام معظم رهبري با تکيه‌بر مردم نظام و حکومت اسلامي را هدايت مي‌کنند. پيروزي انقلاب اسلامي مرهون حضور مردم بود و اگر مردم نبودن انقلابي حاصل نمي‌شود.

وي گفت: اگر امروز دشمن فشار را بر اقتصاد مردم گذاشته است و تحريم‌هاي اقتصادي ناجوانمردانه‌اي را برنامه‌ريزي و تدارک ديده است براي اينکه مردم را نسبت به‌نظام بدبين کند.مردم ما پاي نظام خود خواهند ايستاد و هيچ‌گاه رهبري نظام و اهداف آن را رها نخواهند کرد.

وي اظهار داشت: سومين رکن و ستون انقلاب نيروهاي مسلح ما هستند. نيروهاي مسلحي که امتحان‌هاي سختي را پشت سر گذاشته‌اند و اگر ما مي‌بينيم که دشمن از گزينه نظامي عليه نظام ما استفاده نمي‌کند به خاطر آمادگي نيروهاي مسلح ما مي‌باشد.ما مي‌دانيم که در اغلب کشورها ناامني وجود دارد اما در کشور ما امنيت حاکم است اين بيداري و هوشياري نيروهاي نظامي ما است. ما با کشورهاي منطقه سر جنگ نداريم ما حامي منابع ملي خودمان هستيم.
 
اننتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۹:۲۶

11 Jan 2020