۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۶۷۴۸

معرفی برترین‌های هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان

برترین‌های هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان در پنج گروه معرفی شدند.
معرفی برترین‌های هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان
به گزارش حوزه ورزش جهانبین نیوز ، هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی مسابقات اسب‌دوانی، کورس پاییزه سامان آغاز شد و در هفته نخست این مسابقات چابک‌سواران با ۳۹ رأس اسب در پنج گروه محلی، عرب، تروبرد و دوخون با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در این مرحله از مسابقات و در گروه محلی ۱، عرفان آقایی با اسب بی‌نظیر به مقام نخست رسید. عباس سامانی با اسب تینا و احسان کیانی با اسب بانو مقام‌های دوم و سوم این گروه را به دست آوردند.

در گروه محلی ۲ مقام نخست از آن مهدی محمدعلیزاده با اسب هوردخت شد و شهرام کبیری با اسب توسن به مقام دوم رسید. محمد طاهریان با اسب گلرخ توانست جایگاه سوم این گروه را از آن خود کند.

چابک‌سواران شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه اسب‌های عرب با یکدیگر رقابت کردند که در گروه عرب ۱، محمد محمدعلیزاده با اسب دختر آتش، حمید عسگری با اسب ورای شاه و حسین امیری با اسب موج به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

شبنم صادقی با اسب آمازونیک، عرفان آقایی با اسب ویکتورپاشا و حسن عشقی با اسب ورناسردار هم توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم گروه عرب ۲ را کسب کنند.

در گروه تروبرد و دوخون، هادی محمدعلیزاده با اسب آبارجنت به مقام نخست رسید. در همین گروه حیدری با اسب لیدیانا و محمد طاهریان با اسب شیدا در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در هفته نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان ،مرتضی نجات چابک‌سوار اسب‌های هوردخت، دخترآتش و آبارجنت به دلیل کسب سه مقام نخست به‌عنوان بهترین چابک‌سوار انتخاب شد.

مرحله نخست کورس پاییزه اسب‌دوانی سامان جمعه ۲۸ مهر در مجاورت مرغداری صنعتی این شهر برگزار شد و چابک‌سواران استان پنج آبان در هفته دوم این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای خبر/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۵:۱۲

4 Feb 2020