۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۲۷۷۴۸
فرماندار شهرستان سامان:

زيربناي کار در جامعه انجام امور فرهنگي است

فرماندار شهرستان سامان گفت: زيربناي کار در جامعه انجام امور فرهنگي در جامعه است.
زيربناي کار در جامعه انجام امور فرهنگي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما، فرمانده ناحيه شهرستان در سومين جلسه هم‌انديشي روحانيون مربي حلقه‌هاي صالحين با اشاره بر اينکه هيئت رزمندگان اسلام در شهرستان راه‌اندازي شده و مراسمات مذهبي و ملي به بهترين شکل توسط اين هيئت در شهرستان برگزار مي‌شود اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان پسر شهرستان امروز عازم مناطق جنگي شده و از مناطق عملياتي جنوب کشور ديدن خواهند اشت.

عباس رحيمي با بيان اينکه مراسم عزاداري روز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با شهر سامان در روستاي چم‌چنگ برگزار مي‌شود، بيان داشت: در ايام عيد نوروز بسيجيان به صورت جدي در پل زمانخان براي جلوگيري از مباحث منکراتي در اين منطقه تفريحي توريستي حضور خواهند داشت.

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه زيربناي کار در جامعه کار فرهنگي است، بيان داشت: حضور روحانيت بين مردم در شهر و روستا به هدايت جامعه کمک شاياني مي‌کند.

سعيد صالحي افزود: ملت ما پيرو راه و منش و مسلک روحانيت و در راس آنها مقام معظم رهبري است.

صالحي با بيان اينکه آسيب‌شناسي فضاي روستاها و شهرها توسط روحانيون و ارتباط با دهياران صورت مي‌گيرد، بيان داشت: برگزاري جلسات روحانيون با معتمدين و افراد ذي‌نفوذ روستا در راستاي پيشبرد مسائل فرهنگي و مذهبي شهرستان است.

در ادامه روحانيون دغدغه‌ها و مسائل فرهنگي روستاها و شهر را بيان کردند و فرماندار محترم شهرستان به آنها پاسخ و قول همکاري‌هاي لازم را داد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۸:۲۳

27 Dec 2019