۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۲۶۷۵۸
انتخابی المپیک 2016 ریو

ایران - قطر؛ در انتظار دومین برد/امیدها امید به صعود را پررنگ می‌کنند؟

تیم ملی امید در دومین دیدار انتخابی المپیک ریو 2016 به مصاف تیم قطر میزبان مسابقات می‌رود.
ایران - قطر؛ در انتظار دومین برد/امیدها امید به صعود را پررنگ می‌کنند؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، تیم ملی امید ایران فردا در دیداری حساس در دور دوم مرحله گروهی رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو به مصاف قطر میزبان خواهد رفت.

این دیدار از دو جهت برای امید ایران حائز اهمیت است؛ اول اینکه شاگردان خاکپور با موفقیت در این دیدار یک گام دیگر به صعود از گروه خود و رسیدن به مرحله حذفی این رقابت‌ها به عنوان تیم صدرنشین امیدوار خواهند شد و دوم اینکه یوز‌های ایرانی با برتری مقابل تیم چند ملیتی و پرقدرت میزبان می‌توانند خط و نشان جدی برای سایر رقبا در راه صعود به المپیک بکشند.

امید ایران در دیدار اول نیز مقابل سوریه تیمی هماهنگ و منسجم نشان داد و در صورت حفظ شرایط، میزبان فرداشب در خانه مقابل امید ایران شب سختی را سپری خواهد کرد.


از سوی دیگر قطر نیز دیدار در دیدار اول مقابل چین از شکست، پیروزی پرگلی را ساخت و بدون شک برای ادامه این روند مقابل ایران به میدان خواهد رفت.

بنابراین با توجه به برتری دو تیم در دیدار اول خود، مطمئنا دیدار فرداشب دو تیم می‌تواند مسابقه‌ای حساس برای هم ایران و هم قطر به شمار برود چرا که تیم برتر صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده و با استرس کمتری در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی به میدان خواهد رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم های چین و سوریه به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۴:۰۸

22 Jan 2020