۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۰۵۲۸
در چهارمحال و بختیاری:

ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش‌های بهداشت و درمان

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: سرانه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری با میانگین کشوری فاصله زیادی دارد و سرمایه‌گذاری در این بخش از ضروریات است.
ضرورت سرمایه‌گذاری در بخش‌های بهداشت و درمان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با خير بخش سلامت و آموزش تأكيد كرد: علاوه‌بر فعاليت‌هاي صورت گرفته و خدمات ارائه شده به چهارمحال و بختياري در ۳۷ سال گذشته، اما هنوز سرانه‌هايي مانند تخت‌هاي بيمارستاني، بهداشت و درمان، آموزش، دانشگاه‌ها و... در اين استان با ميانگين كشوري فاصله زيادي دارد.

وي افزود: نرخ رشد بيماري‌هاي خاص مانند سرطان، ديابت، تالاسمي و ام اس در چهارمحال و بختياري نياز اين استان به احداث مراكز بهداشتي و درماني را افزايش داده است.

سليماني دشتكي سرانه تخت بيمارستاني كشور را ۱.۷ اعلام و تصريح كرد: اين سرانه در چهارمحال و بختياري ۱.۲ است.

وي يادآور شد: با افزايش ۵۰۰ تخت بيمارستاني در چهارمحال و بختياري مي‌توان ميانگين اين شاخص در استان را به سرانه كشوري نزديك كرد.

خير بخش سلامت نيز گفت: مسئولان چهارمحال و بختياري اولويت‌هاي لازم به منظور سرمايه‌گذاري در بخش بهداشت و درمان استان را ارائه دهند.

ناصر بحري اظهار كرد: پس از بررسي اولويت‌هاي مسئولان چهارمحال و بختياري در بخش بهداشت و درمان اقدامات لازم براي انجام سرمايه‌گذاري در اين حوزه صورت مي‌گيرد.

افزوده مي‌شود ناصر بحري، خير بخش سلامت كشور اهل چهارمحال و بختياري است كه سال‌ها قبل از اين استان به اصفهان و تهران مهاجرت كرده و مدتي نيز در خارج از كشور ساكن بوده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۴:۱۳

30 Dec 2019